Ga naar inhoud

cars and coffee


MNZ3M

Aanbevolen berichten

Absoluut en elke keer toch weer andere auto's welke je anders vrijwel nooit tegen komt behoudens van foto plaatjes  . Dus voor elk wat wils van klassiek tot modern. Maar verder allemaal liefhebbers en dat is toch wel het belangrijkste. En vooral een ontspannen sfeer zonder kosten met gratis heerlijke koffie..Kijk maar naar de vele blogs en filmpjes en je ziet wat je hebt gemist. Alle Z3 ,,Z4 waren volgens mij te zien behoudens een Coupe maar die kan ook buiten het showterrein zijn neer gezet want het was extreem druk.In elk geval met een Z3M eigenaar gesproken welke ook op de Auto visie plaatjes te zien is. In elk geval ben ik er volgend jaar weer bij als het kan.

Link naar reactie
  • Administrator

vond het qua toegangsbeleid wat slechter geregeld, auto's op het terein moeten ze met voorinschrijving doen.. nu stond er een hoop moois buiten het hek in de bermen..

 

en op het terein 4 fordjes sti naast elkaar..   vage selectie naar mijn mening..

 

mijn mening de parkeerwachter had geen kennis van auto's,   een RS6 voor me, mocht er niet op, ik met de R36 , mocht er niet op,   opmerking van parkeerwachter,  jullie hebben stationwagens,   niet bijzonder.. 

resultaat was een rs6 burnout voor de hekken ;) haha..

Link naar reactie

Het was dit keer bijzonder druk en wellicht van wegen het ontbreken van restricties .En er was en is altijd een beleid geweest wie het eerst komt het eerst maalt. De hoofd parkeer (show terrein) plaats was overvol  . Maar er was voor elk wat wils . Van een moderne opel GT prototype , NSU. BMW Z3M ,Z1 ,M3 i8 en natuurlijk Ford.

Ik weet alleen niet wat voor specifiek kennis je voor een auto moet bezitten om wel of niet een auto mooi of bijzonder te vinden. (Persoonlijke smaak)

 Het was voor de parkeer begeleider meer een taak om de zaak beheersbaar te houden en dat is volgens mij goed gelukt ondank de drukte. Vandaar dat er genoeg bijzondere auto's buiten het show terrein stonden.

Maar goed ik ga de volgende keer weer .

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.