Ga naar inhoud

Gevraagd: binnenhoes E85

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

Heeft er iemand nog een (ademende) binnenhoes te koop voor een E85 Z4? De (minder ademende) buitenhoes heb ik, het gaat me nu dus om een binnenhoes.

Dank en groet,

Maurits

• Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatst:

Ik kan je er niet aan helpen maar zitten er nadelen aan zo'n buitenhoes dan? Ik krijg er morgen nl. één.

Geplaatst:

Mijn Z4 staat in de garage onder een hoes die ik bij de Gamma heb gekocht voor een euro of 22.

Het is een echte binnenhoes.

Patrick

• Administrator
Geplaatst:

@Spuiter Ik geloof dat formeel het advies is om je auto er niet langer dan een x aantal dagen onder de buitenhoes te laten staan. De buitenhoes is ook waterafstotend, maar daarmee ook minder ademend. Dat zal allemaal wel; mijn auto heeft eerder weken aan een onder de buitenhoes buiten (in een parkeergarage met openingen, wel een dak maar ook wind etc. van de zijkanten) gestaan en is daar niks slechter van geworden.

Maar mijn Z4 staat sinds een half jaar standaard in een verwarmde garage. Dan is een buitenhoes misschien wat overkill en ik kan me voorstellen dat een vochtwerende buitenhoes bij kamertemperatuur misschien wel wat veel van het goede is. Bovendien is de binnenhoes niks meer dan een laagje stof en daarmee ook wat lichter en handzamer ...

@zzz-slider heb je misschien ook een merknaam of een type?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen