Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Teutoburgerwald rit 28-08-2016


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

23.00 uur. Gedoucht weer thuis op de bank. Z3 in de box. Heeft het weer goed gedaan. 

Herbert en Hendrika weer super bedankt voor het organiseren. Was uit de kunst. Gewoon een blijvertje van maken. Vooral ook omdat het Teutoburgerwald goed aanrijdbaar is vanuit NL.

alle aanwezigen bedankt voor de gezelligheid en een goede thuisreis gewenst.

 

groeten, Freek & Irene

  • Like 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi plaatste dit topic in de spotlight

Herman was ook aanwezig ;-) bedankt fam Dijkman voor de goede zorgen. Top rit. Gezelligheid met ook voor mij nieuwe gezichten..Allemaal verschillende autos helemaal top! Tot volgend jaar:-) xx van Herman en Judith ooh enne fotos zijn te groot als ik via tel upload.. staan op fb bij de eigenaren groep ?

Link naar reactie

Iedereen super bedankt voor de gezelligheid en de leuke reacties.

Wij zijn blij dat iedereen het leuk heeft gevonden, geeft ons ook weer een goed gevoel :)

 

Ik weet niet of het een jaarlijks evenement wordt, maar er komt zeker een 2017 editie, ik heb de route al zo goed als klaar (voor 80-90% andere route/wegen)  :blush:

aangepast door Delta737
  • Like 1
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb mijn foto's inmiddels ook online staan, maar het zijn met name foto's van hetgeen ik de zaterdag voor de rit gedaan heb.

 

Op zaterdag ben ik eerst naar het Motortechnica Museum geweest. Dat is al dicht sinds 2007. Naar het schijnt voor een interne verbouwing, maar het is nooit meer open gegaan. Sindsdien staat de buitenexpositie te vergaan. Straaljagers, helikopters, een stoomwals, een dubbeldekker bus, etc. Alles staat daar nu al jaren weg te rotten, met afbladderende verf, roest en deels overwoekerd door het groen.

 

Daarna nog even wezen wandelen bij Piesberg. Een grote steengroeve, waar je in circa twee uur omheen kunt lopen. Met diverse uitzichtpunten, een treintje, de ruïne van een oude mijnschacht, etc.

 

Zondagochtend bleken er in de parkeergarage bij het hotel diverse klassiekers te staan. Kennelijk waren wij niet de enigen die een ritje op de planning hadden staan. :)

 

En tenslotte zijn er dus ook nog een paar foto's van de Teutoburgerwaldrit zelf! Moet je je wel even een weg banen door de andere foto's. :P

 

 

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi haalde dit topic uit de spotlight

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.