Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit - 1e Paasdag 27 maart 2016


PNA

Aanbevolen berichten

Deze eerste Z3 Forum rit van 2016 was weer top geroggeld en het weer liet ons gelukkig niet in de steek :petje:

Rob en Richelle nogmaals bedankt :clapping:

 

ps: Wij hebben geen speciale bieren of zoete witte wijnen genuttigd maar ook gewoon alles netje betaald. Vervelend is dit natuurlijk wel , hoop dat het nog wordt opgelost.

aangepast door Ferry76
Link naar reactie

Beste mensen het was zoals elk jaar, weer een geweldige dag, mooie rit en heerlijke locaties om lekker met elkaar te genieten van het goede leven.

Rob en Richelle als vanouds heel veel lof voor wat jullie toch elke keer weer neerzetten, ik zou zeggen vooral zo doorgaan :clapping:

 

Wat betreft de "niet afgerekende drankjes" volgend jaar iedereen maar een kaartje geven waar de drankjes op staan genoteerd en dan de verantwoordelijkheid gewoon bij de kroegbaas neerleggen, het is normaal toch ook zijn eigen verantwoordelijkheid dat zijn klanten afrekenen.

 

Maar we gaan er maar even van uit dat de aardige en lieve BMW Z3/4 rijders die niet betaald hebben dit alsnog doen, gewoon goed fatsoen toch. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Waar ik toch last van heb, is dat we op deze manier in feite met de hele ploeg in de verdachtenbank zitten!

Ik zou nou wel eens precies willen weten waar het over gaat (aantallen en wat). Het zou idd zo maar kunnen dat het dus wel over dat gesneuvelde dienblad met drankjes gaat.

R&R kunnen jullie dit punt oppakken en met de uitbater definitief afhandelen en hier rapporteren. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Voor de goede orde, bij ons aan tafel (4 pers) is ook voor 4 personen ineens cash betaald.

Link naar reactie
  • Administrator

Geen paniek, er zit niemand in het verdachtenbankje. Sowieso ga ik er van uit dat niemand met opzet z'n bon niet heeft afgerekend. Vergissen en vergeten is menselijk en als je de hele avond tig bier hebt zitten wegtikken kan het makkelijk zijn dat je je vergist in het aantal wat je hebt genuttigd evenals het uitbundig afscheid nemen en er van uitgaan dat je partner in de tussentijd heeft afgerekend en hij/zij net andersom denkt.

 

Mijn vraag was daarom ook of iemand het zich wellicht nog kon herinneren of er iets vergeten was, niet zo van: ik moet dat geld boven water hebben. Bij een horeca gelegenheid is het lastig te achterhalen wie wel of niet wat heeft afgerekend als je met zo'n grote groep bent.

 

Het enige wat beter had gemoeten is de registratie van de dranken per tafel, zoals was afgesproken met het etablissement. Dit heb ik inmiddels al aangegeven bij de contactpersoon.

 

Volgende keer zorg ik zelf voor dranken aftekenkaarten om wederom verrassingen te voorkomen. Als het 15x goed is gegaan, zal er een keer komen dat het fout gaat, het zij zo.

 

Streep eronder en we gaan weer vrolijk aan de gang met editie 2017. En mocht er toch nog iemand inmiddels volledig ontnuchterd zich bedenken dat hij/zij iets vergeten was, dan hoor ik het vanzelf wel een keer.

 

 

Link naar reactie
On ‎2‎-‎4‎-‎2016 at 18:18, BMW-Z-CSi said:

Streep eronder en we gaan weer vrolijk aan de gang met editie 2017. En mocht er toch nog iemand inmiddels volledig ontnuchterd zich bedenken dat hij/zij iets vergeten was, dan hoor ik het vanzelf wel een keer.

Dank voor je reactie! Klaar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.