Ga naar inhoud

modificaties aan de Z4 na 5de verjaardag


odaddyo

Aanbevolen berichten

Denk dat ik hem maar bestel en een halve zaterdag reserveer. Heb er onderhand genoeg van dat ik d knop in de auto vast moet houden om het dat te openen. Tevens kan het met deze module ook met de sleutel en dat vindt ik het belangrijkste. De andere optie die er standaard bij zitten zijn natuurlijk ook niet onaardig.

 

Link naar reactie
Op 11-5-2016 om 15:16, odaddyo zei:

...... Mochten binnen een x aantal km's al glad zijn dan krijg ik nieuwe banden.

Middagje Donuts draaien op een grote parkeerplaats is goed voor je rijvaardigheid/ beheersing van de auto. Maar ja, je banden slijten er wel hard van:sFun_banana2: 

Link naar reactie

^ Voordat je nieuwe banden laat monteren omdat je oude vervangen moeten worden omdat ze bijvoorbeeld net niet meer door de APK komen, is het vaak een prima mogelijkheid ze op te roken.

Link naar reactie

Zo ff update-je

 

-bredere velgen met banden 19'  CHECK (alleen nog niet breder)

 

IMG_2076.JPG-openen en sluiten van dak met sleutel weer activeren

Module van Xcar Style is binnen nu nog ff plaatsen

-connected drive module plaatsen

Helaas niet mogelijk, heb niet alle opties daar voor

-M logo's voor i.p.v de 35is tekst aan de zijkant

Logo's zijn binnen maar ben er nog niet van overtuigt of ik ze ga plaatsen

-tuning naar 400 PK (tip van @sandere39)

Afspraak gemaakt met JD engineering om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

 

PS. Oude setje velgen natuurlijk bewaard voor een middagje donuts draaien.!

aangepast door odaddyo
Link naar reactie

Had gehoopt daarmee een app te kunnen gebruiken (eet laten bouwen) die extra inzicht kon geven in de status van de motor . Ik had ergens op internet gezien dat men een tablet had aangesloten met daarop een tool die turbo druk, temp  etc grafisch weer kon geven.. Volgens mij was het een app op een android tablet.

 

aangepast door odaddyo
Link naar reactie

hmm dan kun je ook torque oid gebruiken via een obd bluetooth stekker....op je foon.of tablet.

Maar met een combox gaat dat ook niet denk ik zo.

heb je het al eens bij die polen gevaagd van http://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-z4-e89

 

nadeel is vaak dat er meer dan 1 module in moet om alles werkend te krijgen en dan word het vrij prijzig..

 

Link naar reactie

nee ik laat die optie maar voor wat het is.

 

Wel vandaag eindelijk na zwoegen en zweten de comfort module aan de praat gekregen.

Weer iets wat ik van de verjaardaglijst af kan strepen.

 

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.