Ga naar inhoud

Angel Eyes


DTM fan

Aanbevolen berichten

Hoi Mannen ,

Ik wil graag wat wijze raad van jullie :rolleyes:

 

Ik ben helemaal weg van de "Angel Eyes" en ik wil ze aanschaffen.

Ze hebben een super mooie uitstraling ( dominant toch wel ) :angry:...love it !! 

 

Wat zal ik doen :sCo_chinscratch:?

Ga ik voor de ledringen op de bestaande lampen of ...nieuwe CCFL Angel Eyes koplampen of de Angel Eyes met ledringen?

Verschil in die 2 laatste is dat de felheid van het licht ( witter) / kwaliteit ofzo ?  Zit in ieder geval wel prijsverschil in. 

 

De huidige koplampen zijn best nog mooi en zien er nog kek uit dus misschien zonde om die te vervangen en beter toch alleen de ringen te laten plaatsen.. Moeilijk  :wacko:

Welke losse ringen moet ik dan kopen ( merk )? 

Arbeidsintensief en wie kan dit plaatsen of bij welk garage bedrijf kan dit ? ( als het kan mij in de buurt aub?)

 

Graag een reactie van jullie "mannen" van het forum ! 

Greetzzzz. ?

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb ze en vind het nog steeds mooi, maakt de M een tikje vinniger, maar smaken verschillen, gewoon doen wat jezelf mooi vindt.

Link naar reactie
5 hours ago, pampus said:

Ik heb ze en vind het nog steeds mooi, maakt de M een tikje vinniger, maar smaken verschillen, gewoon doen wat jezelf mooi vindt.

Ik heb er over nagedacht en ga het wel doen, vind ze zo stoer ?. 

Link naar reactie

Ik heb ze compleet laten vervangen met zwart binnenwerk, ik was een kleine 300 euri kwijt. Ben er nog steeds blij mee, betere lichtopbrengst en het hoort wel een beetje bij een BMW. Zie foto's z3 forum op facebook.

aangepast door pampus
Link naar reactie
8 hours ago, 330dM said:

 

 

2 hours ago, pampus said:

Ik heb ze compleet laten vervangen met zwart binnenwerk, ik was een kleine 300 euri kwijt. Ben er nog steeds blij mee, betere lichtopbrengst en het hoort wel een beetje bij een BMW. Zie foto's z3 forum op facebook.

Bedankt mannen , ik denk dat ik voor de  nieuwe ga in de chromen uitvoering gezien bij Cargoods , Angel eyes Koplampen BMW Z3 Coupe met LED ringen € 229,00 is dit wat ? :rolleyes:

 

Link naar reactie
5 minutes ago, Ronlittle said:

Die heb ik erin zitten, passen prima. Ik heb er een hid xenon setje in gedaan.

 

Mooi? zie het op je profielfoto! Wat zijn "hid" xenon lampen ? 

Link naar reactie
13 hours ago, sandere39 said:

Dan word je helaas wel zo,n blauwlichtrondstrooiert maar goed als jij het maar mooi vind!

 

Origineel Xenon licht heeft ook niet voor niks een lens, anders ziet het er inderdaad heel erg goedkoop uit, heb je vooral "strooilicht" en wordt je zicht ook niet beter.

Of hier even wat ideëen opdoen natuurlijk :)

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Er staan 2 hid xenon bij dat linkje  : Slimline HiD Light budget Xenon ( welke maat ...H4 ? en kleur ..6000 K ? Er zijn meerdere keuzes ) of Slimline HiD Light budget Xenon H4 Bi-Xenon ... welke moet ik dan hebben van die 2  ? Welke heb jij Ronlittle ? 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Angel Eyes zijn binnen?!!  Nu nog even inbouwen ? ...Binnenkort de foto's ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.