Ga naar inhoud

tonneau/persenning/cover


Aanbevolen berichten

Middag Z3 people

Recent een Z3 aangeschaft zonder tonneau. Volgens de een onnodig en volgens de ander noodzakelijk.

Uiteraard is er op dit forum veel ervaring hiermee. Mijn vraag is dus; doe ik er wijs aan om om zo'n afdekding aan te schaffen?

Aangezien ik enigszins digibeet ben kan iemand me vertellen hoe ik tegen een vriendelijk prijsje aan zo'n tonneau kan komen?

Wat is zo gemiddeld de prijs hiervan?

Groetjes  Balto

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is niet noodzakelijk maar het oog wil ook wat. Is natuurlijk veel mooier met zulke afdekhoes want tijdens lange ritten zal er geen vuil inkomen.

Ik gebruik hem enkel op vakantie of bij lange ritten. Normaal hebben ze deze wel tweedehands bij BRMS. Nieuwprijs bij bmw €380,-

 

Link naar reactie

Gebruik 'm ook niet altijd. Er staan er met enige regelmaat wel te koop op Marktplaats. Vorige week nog 1 voor rond de €150,-....nu nog 1 bij Braat maar die is altijd duur.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/overige-onderdelen/m987817179-bmw-z3-persenning-zwart-leder-afdekking-hoes-stofkap.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Link naar reactie

Ik heb er ook een en heb hem in die 3,5 jaar dat ik de ZZZ heb, maar liefst 1 keer gebruikt tijdens een forum ritje

Het ziet er wel netjes uit, maar het ding is gewoon niet handig.

 

aangepast door coot
Link naar reactie

Ik gebruik hem wel regelmatig als ik op vakantie ga en stoffige ritten verwacht. Wel onhandig omdat hij niet in de kofferbak past als je vakantiekoffers er in staan. Met een beetje moeite past ie net achter de stoelen in de 'dakbak' als het dak dicht is. Wil je het dak openen dan eerst de persenning er uit halen omdat anders alles 'shocking' klem komt te zitten. Ik ga nu op zoek naar een opvouwbare versie die wel altijd gemakkelijk op te bergen is. Scheelt weer enorm veel schoonmaakwerk na het seizoen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.