Ga naar inhoud

M kieuwen, doen of niet


Aanbevolen berichten

Hoi,

Denk eraan om de standaard kieuwen op mijn 2.0 te vervangen door M-kieuwen. Niet om sneller te rijden :smiley_getalife: of dringend een :m: te moeten plaatsen, maar gewoon omdat ik ze veel mooier vind.

Graag jullie mening al zal deze discussie waarschijnlijk eindigen met: over smaak valt niet te twisten of van :m: moet je afblijven.

Moet nog wel een adresje vinden, bij voorkeur niet op ebay.

groeten John

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben zelf nogal van OEM. Maar als jij M kieuwen op je ZZZ 2.0 wilt plaatsen omdat je ze mooier vindt, moet je dat gewoon doen natuurlijk.

aangepast door Emi
Link naar reactie

Met Emi eens. De originele in kleur van de auto vind ik nog tot daar aan toe. De helemaal verchroomde budgetoplossing (hoeft niet in kleur auto gespoten te worden) vind ik persoonlijk niks. Maar smaken verschillen natuurlijk, doe wat je zelf het mooist vindt. :)

aangepast door Toink
Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou het ook gewoon doen als je het mooi vindt. Het is ook helemaal niet ongebruikelijk: M spiegels, M kieuwen, M stoelen en M bumpers worden in iede geval vaak zat op / in non M Z3s gezet. Het forum staat er vol mee. :thumbup:

Ik ben het er wel mee eens dat je ver van die chromen kieuwen moet blijven ... :sSic_sick:

Link naar reactie

dank allen, ik ben niet echt gecharmeerd van deze MZ3 roadster. veel km en veel werk aan. Indien ik voor de M kieuwen zou gaan worden ze zeker in de kleur van de auto gemonteerd, zeker geen chroom.

Robbert: ik zie Coupe op de kieuwen staan, is dat origineel of eigen fantasie van de eigenaar?

Link naar reactie

Zo aan de foto's te zien is de basis niet verkeerd. In het vooronder is het een bagger bende zo te zien. Verder zal er technisch ook wel het e.e.a. te doen zijn. Maar ja, ... alle waar is naar zijn prijs. Strak onderhandelen dus.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.