Ga naar inhoud

Alle niet specifiek BMW/Z gerelateerde ritten plaats je hier


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Ik ben benieuwd naar de tussenstand: wie gaan dit jaar de forum-eer hoog houden?

 

De start/finish is dit jaar de verhervernieuwde Katwijkse boulevard, een forse verbetering ten opzichte van de 'uitwijklokatie' een jaar geleden. Zeker voor de achterblijvers wél zo aangenaam, met horeca/winkels/strand op kruipafstand...

 

Op verzoek van de organisatie nemen we - weer - twee auto's mee dit jaar, de laatste aanwinst is nét op tijd terug van de plaatwerker/spuiter voor dit uitje!

 

22031647683_dae102cf63_n.jpg

Link naar reactie
9 minutes ago, HBmw3 said:

Gaat er bij de Mac verzameld worden?

Lijkt me wel...

 

De laatste mail van de organisatie was kort samengevat "we kunnen nog extra auto's gebruiken" (hint, hint... :rolleyes:) en "details voor route/programma volgen".

Dat eerste is ter harte genomen, we hebben vrienden met nog een paar strekkende meters Brits blik (uit Solihull, ditmaal) gemobiliseerd.

 

Zullen we wachten op de laatste details van de organisatie vóór we een exacte tijd bij de Golden Arches prikken?

 

Laat 't ook even weten of je zin/tijd hebt om ná de rit ergens wat te eten, als we dan toch bezig zijn...

Link naar reactie
11 hours ago, JK-Z4-3.0i said:

Waar en hoe laat?

Met het 'waar' ben ik bezig, iets aan/op het strand heeft m'n voorkeur...

 

'Hoe laat'?

Op tijd aan tafel (18:00) lijkt me handig, dan kunnen de mensen die van ver komen op een beschaafd tijdstip terug.

We hebben nog een paar uurtjes tussen einde rit en restaurant te overbruggen, misschien nog een pitstop bij Louwman?

Link naar reactie

Ja ik weet het maar 2 keer per jaar moet ik op een zaterdag werken, en laat dat nu net o.a. de 23e zijn. Veel gedoe, kon niet ruilen.

 

Toen maar de stoute schoenen intern aangetrokken en van me werkgever in ieder geval voor de rit vrij gekregen omdat hij het een goed initiatief vindt.

Dus gelijk maar de inschrijving gedaan bij Tineke.

Kon het niet eerder regelen, maar ik ben der ook bij.
Denk alleen dat ik de rit doe en verder niet ( ja afspreken bij de Mac) want ik moet daarna toch nog weer even aan de slag, maar mocht daar verandering in komen, dan laat ik het weten.

Dus tot de 23e

Link naar reactie
1 hour ago, Blackwwz3 said:

...de inschrijving gedaan bij Tineke...

leuk dat je er tóch bij bent, Leon, goed geregeld!!

 

@Roger, Ruud, Jurgen, andere deelnemers:

  • stuur een PM als je de Louwman-pitstop wel ziet zitten, dan zorg ik dat ik kaarten reserveer. Scheelt weer gedoe bij de ingang en dan hebben we maximaal de tijd in het museum;
  • vind je dit wat voor het avondeten? Laat ook dat even weten, dan boek ik een tafel. We kennen ze van de borrel en de lunch, dat is nooit tegengevallen... Parkeren kan veilig onder de boulevard, op kruipafstand van het restaurant. Katwijk-Wassenaar-Katwijk is een kippe-eindje, de kans om aan het strand te eten is té mooi om te laten lopen!

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.