Ga naar inhoud

Op zoek naar Z3 voor een dag voor mijn vaders 60e verjaardag


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben al een week of drie op zoek naar een BMW Z3 om voor één dag te gebruiken, maar tot nu toe zonder succes. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

In augustus wordt mijn vader namelijk 60 en als speciaal cadeau zou ik hem graag voor één dag laten rijden in zijn droomauto: een BMW Z3. Maar doordat het een wat ouder model is, kost het me grote moeite om een Z3 huurauto te vinden. Die kan ik in ieder geval niet vinden in de omgeving van Maastricht, waar hij woont. Dus hoop ik dat jullie mij kunnen helpen, misschien wil iemand voor één dag zijn auto uitlenen. Uiteraard betaal ik er een vergoeding voor. Wie helpt mij?

Groeten,

Robin Vinck

Link naar reactie

Dag Robin,

Op zich zijn er een hoop leden die in de buurt van Maastricht wonen.

Maar om zo maar spontaan je oogappel 1 dag uit te lenen....poe hoeveel mensen dat gaan doen, ik weet het niet.

Wellicht is 1 dagje mee rijden met een z3 bezitter een optie?

Ik zit helaas te ver weg....

Link naar reactie
  • Administrator

Over het algemeen staan auto's op de handelsvoorraad. Een dagje verhuren zullen ze dan ook echt niet doen, want dat betekent allerlei premies afdragen, verzekering regelen etc. Bespaar je de moeite, dat gaat, tenzij je met groene platen wilt rondrijden maar ook daar zitten haken en ogen aan, 'm niet worden.

Link naar reactie

Cabrioland zit in Den Haag, voor zover ik op hun website kan zien. Dat is wel wat ver van Maastricht. Via snappcar heb ik iemand gevonden in Heerlen die zijn Z3 aanbiedt, maar daar krijg ik geen reactie van. En ja, ik snap dat ik op een liefhebbersforum misschien niet meteen mensen vind die hun mooie auto zomaar een dagje aan een vreemde meegeven. Maar ik kan het in ieder geval proberen :)

Link naar reactie

OK het is niet in de buurt van Maastricht, gelukkig betekent het niet dat ze onvindbaar zijn in de verhuur.

En misschien zijn er andere praktische oplossingen. Je kan natuurlijk via airBnB of vakantieveilingen een overnachting regelen in de buurt. Kost ook maar een paar tientjes en dan zit er meteen een leuk uitstapje aan vast.

Link naar reactie

Ik zou gewoon bij cabrioland huren voor een weekend, als er onverhoopt iets misgaat is dat zakelijk verzekerd. Samen naar Den Haag en heerlijk 2 dagen toeren. Geen haast, alle tijd.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.