Ga naar inhoud

Iemand bekent met 1 van deze 2 zzzjes?


Aanbevolen berichten

Een collega van mij wil ook graag open gaan rijden.

Het eerste idee was om een Mazda MX5 te gaan bekijken.

Intussen is zij gelukkig tot inkeer gekomen en hebben afspraken staan voor het bekijken van 2 verschillende zzzejs.

Ik weet niet of ik hier kentekens mag plempen anders hoo rik het graag:

Z3 2.2 53-HR-SF http://www.autowereld.nl/bmw/z3-roadster/2-2i-s-13477685/details.html

Z3 2.2 20-TT-XJ http://www.cabriolet-kopen.nl/advertentie/bmw/z3/4208805/bmw-z3-roadster-22i-lederaircom-optiek.html

Graag jullie input (en waar op te letten)

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb de advertentie doorgestuurd naar mijn collega gaf aan dat ze geen interesse heeft in die van Z-ttree...ook niet nadat ik aangaf dat van een liefhebber de auto altijd in uitstekelbaarse staat is.

Intussen hebben ze gereden in deze: Z3 2.2 53-HR-SF

Volgens haar zag de auto er super goed uit alleen was er iets met de hoogte verstelling van de stoelen en een raar bijgeluidje.

Ik heb de advertentie naar het sprookjesbos gestuurd met de vraag of hij de auto kent en mijn collega in ieder geval een aankoop keuring door roodkapje aangeraden

En..last but not least als advies mee gegeven dat ze eens een account moeten aanmaken op dit prachtige forum die is doorspekt met een shcat aan informatie..

Link naar reactie
  • Administrator

Oh boy. Het gaat niet goed in jouw omgeving de laatste tijd. Eerst Driver70, nu dit ... :P

Maar even serieus: wat was doorsglaggevend voor je collega om voor Audi te kiezen? En hebben we het dan over TT / 80 / A4 / A5?

Link naar reactie

We hebben het over een TT, die gromde zo lekker. Ze heeft geen idee wat voor een motor in het ding zit of wat dan ook.

Ik heb nog even verwezen naar de M dat die ook erg veel kan grommen, maar dat is dan weer buiten budget..

Ach het is een vrouw...wat kan ik er meer van zeggen

ja Driver70, en daarvoor Duikie......zou ik een verkeerd virus verspreiden? :nasty:

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.