Ga naar inhoud

Te Koop: BMW Z3 1.8 1996 Articsilber


Aanbevolen berichten

Beste,

Na 4 jaar met heel veel plezier te hebben gereden in mijn Z3 zet ik hem te koop.

In deze 4 jaar heb ik ontzettend veel tijd en geld in deze auto gestoken het is ook echt mijn 2e kindje.....

De auto is toen ik deze gekocht heb in eerste instantie bij BMW Ekris in Utrecht in onderhoud geweest maar kort daarna bij Ruud (Roodkapje)

Het volgende is aan onderhoudt gedaan:

* Nieuwe distributiekast deksel ( vanwege de bekende olie lekkage)

* Koppakking is vervangen

* alle inspectie's en olie wissels heeft ie gehad en is bijgehouden in het onderhoudboekje

* alle facturen van onderhoudt is aanwezig

* alle facturen van de aankopen zijn ook aanwezig dus compleet gedocumenteerd

* originele nieuwe startmotor

* gereviseerde dynamo

* Originele waterpomp

* nieuwe softtop met ritsruit laten plaatsen 2 jaar geleden bij Memelink

* Spiegelvoetjes vernieuwd ( bij Spiegelwelt vandaan )

Wat heb ik allemaal veranderd:

* Houten interieur

* originele sportstoelen zwart

* Rood witte achterlichten

* Angel eyes

* M-draagarmrubbers

* Hardtop in de juiste kleur met achterruitverwarming ( geplaats door CabrioCare te Naarden )

* Originele roll bars

* Originele units met boxen (achter de stoelen)

* originele chrome deurhendels binnenzijde

* originele chrome deurhendel plaatjes buitenzijde

* chrome tellerringen

* Veerpootbrug

* origineel chrome hendel voor achterklepslot

* de velgen laten poedercoaten en 4 Michelins pilot sport 3 225/45/17

* origineel M sportstuur ( toen ik hem kocht was deze net opnieuw bekleed en met M stiksel )

* Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

* Nieuwe originele BMW dorpellijsten

* Opbergnetje aan bijrijderskant

* Originele lichtschakelaar vervangen voor een nieuw exemplaar

* Originele lederen persenning zit erbij.

* Chrome grill ( de zwarte heb ik er ook nog bij )

* Originele chrome kieuwen ( de gene in de kleur van de auto heb ik er ook nog bij )

* Nokia bluetooth car system ( maakt contact met je telefoon zodra je de sleutel in het contact omdraait.

Het is een 1.8 met M-sportonderstel in perfecte staat met 160.500km in originele staat. Originele styling velgen die ik heb laten poedercoaten. met stoelverwarming en electrisch bedienbare ramen.

Ik ben vast nog wel iets vergeten maar dat vul ik tzt dan wel weer aan.....er is gewoon een hoop aan gedaan.

Vraagprijs: € 6500,-

DSC02246_zpsozfndmfc.jpg

DSC02174_zps9ac5a547.jpg

DSC02171_zpse944daa8.jpg

DSC01821_zps98fb467b.jpg

DSC01786_zpsc5b35943.jpg

hier wat foto's.

fotox_zpse71bbdf9.jpg

DSC01646_zpsc9f1df8d.jpg

DSC01048_zpse60a6a12.jpg

DSC00978_zpsd9193246.jpg

DSC00980_zpsc24c8ebc.jpg

De auto is gewoon perfect onderhouden en er is nergens op bezuinigd qua onderdelen, afwerking en onderhoud.

Bij interesse of vragen graag PM of 06-tweenegenzevendrie00vieracht

Gr.

Ed

aangepast door Z3Roadster19961.8
Link naar reactie

Tjee. Je hebt echt de smaak te pakken. Ik vind zo'n overstap te begrijpen maar ook best opmerkelijk. Het zijn zulke verschillende auto's. Een Z4 is mij te veel BMW, maar wel aangenaam moderner dan een Z3. Ik vind het moeilijk om een opvolger te verzinnen voor een ZZZ. Maar succes met de zoektocht!

aangepast door HAL2001
  • Like 1
Link naar reactie

De z4 is idd een overstap.....over smaak valt uiteraard niet te twisten maar heb de z4 toch altijd wel iets mooier gevonden maar nooit echt de financien gehad om er een te kopen. Nu moet ik wel zeggen dat al het geld wat ik in de z3 heb gestoken ik een z4 had kunnen kopen.... :clapping: maar ja het was/is ook gewoon een hobby van me. Ik heb echt heel veel plezier aan de z3 gehad, nog steeds trouwens. Hij is echt in perfecte originele staat. Nu ik dus wat ruimer bij kas zit vond ik het tijd om de stap te gaan zetten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.