Ga naar inhoud

verschil in Hardtop


Aanbevolen berichten

  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

^die zijn toch niet gemaakt voor de Z4 ?

edit advertentie gevonden op mp, is gewoon de OEM BMW hardtop. waarschijnlijk heeft de verkoper hem bij zijn Facelift z4 gekocht, en dus ivm gebrek aan kennis aanbieden dat hij voor de facelift geschikt is, en dus niet weten dat die ook op een prefl past.

aangepast door lightning87
Link naar reactie
  • Administrator

^ Tenzij je auto altijd buiten staat zou ik geen hardtop blieven ... Sterker nog, ik heb er één en die heb ik al minimaal twee winters niet meer gebruikt.

Link naar reactie

Ja ik twijfel ook want echt nodig heb ik 'm niet, de auto staat in de garage en in de winter komt ie bijna niet buiten en met regen ook niet anders loopt die dakpomp vol met water. :sHa_biggrin:

Maar ik vind zo'n hardtop ook wel mooi staan (voor in de winter dan he )en het aanbod wat ik heb gekregen is wel aantrekkelijk.

Kan je die er makkelijk alleen opzetten, ik ga er vanuit dat je die er binnen 5 minuten op hebt zitten of niet?

Link naar reactie
  • Administrator

In je eentje er opzetten gaat (bij mijn weten tenminste) niet, daar moet je met twee man voor zijn. Dan is het als alles klaar staat (dus je dat ding niet in / uit zijn slaapzak hoeft te ritsen en zo) en de hardtop al een keer helemaal goed is afgesteld inderdaad een fluitje van een cent.

Link naar reactie

Ooh dat vind ik wel een groot minpunt dat je 2 man nodig hebt.

Twee mooie vrouwen kan ook, als jij de aanwijzingen geeft........wordt het al een stuk aantrekkelijker :hypocritesmiley:

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Afhankelijk van wat je in je garage kwijt kunt: er is ook een hardtop lift. Daarmee hang je de hardtop aan het plafond en kun je het prima in je eentje af.

Het is overigens niet het gewicht, dat is maar 25 kg of zoiets, maar het formaat waardoor het in je eentje (zonder lift) moeilijk is.

Link naar reactie

één tip: als je net zoals ik nèt getrouwd bent raad ik je aan een sterke buurman te vragen om je te helpen want het zetten van die hardtop was officieel de eerste echte ruzie in ons twee maanden huwelijk! hahahahahaha Geintje..

Link naar reactie

@ ad k :lol: goeie tip maar waar vind je 2 mooie vrouwen die ook nog handig zijn, dat is volgens mij een zeldzame combinatie. :lol:

Ik heb besloten voor nu om het aanbod aan me voorbij te laten gaan maar goed om te weten dat ze allemaal passen mocht ik er ooit 1 willen kopen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.