Ga naar inhoud

Z3 1.8 Roadster met hardtop en winterbanden


Aanbevolen berichten

Deze BMW Z3 (1998, 151.500 km) is van de eerste eigenaar. Omdat de auto altijd in de privé parkeergarage staat verkeert de lak nog in uitstekende staat en ziet de auto er perfect uit (zie de foto's op markplaats). Het onderhoud is altijd conform het onderhoudsschema door de BMW dealer uitgevoerd waardoor de auto ook motorisch in perfecte staat verkeert. De auto is voorzien van de volgende extra accessoires:

- 4 Licht metalen wielen JX1S met zomerbanden (banden in 2013 aangeschaft)
- 4 Licht metalen wielen met winterbanden (banden en velgen in 2011 aangeschaft)
- Alarmsysteem met afstandsbediening
- Hardtop inclusief trolley voor zomerberging
- Mistlampen voor
- Kofferrek chroom
- Handgreep kofferbak
- Pioneer radio

Verder heeft de auto net de APK keuring gehad (geldig t/m oktober 2015). Voor de opslag en montage/demontage van de zomer/winterbanden en de hardtop is een contract met de BMW dealer afgesloten t/m december 2015.

Kortom een auto met veel extra's en in zeer goede staat. Hier kan je nog lange tijd plezier van hebben.
De auto is vanaf begin maart beschikbaar.

Voor foto's van de auto zie:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m892915618-bmw-z3-ideale-auto-om-te-touren-in-de-zomer-en-winter.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Richtprijs 4975 euro

VERKOCHT! Weliswaar voor een lagere prijs, maar ik hoop dat de koper er nog lang van mag genieten. En wellicht wordt hij een nieuwe donateur van dit forum.

aangepast door graaf158
Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat zou kunnen betekenen dat er liefst 3 van deze rond rijden

Dat denk ik dan wel...

Er reed er tijden lang een bij ons in de buurt rond: zelfde kleur, stoelen met stoffen bekleding.

Had behoorlijk geleden onder vochtschade, wat met name aan de bekleding goed af te zien was. <_<

De toenmalige eigenaar heeft de standaard zwartleren stoelen uit de onze overgenomen toen ik klaar was met m'n :m:-interieurupgrade

Ik heb 'm daarna nog een paar keer in de buurt gezien, maar al zeker een jaartje of wat niet meer...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.