Ga naar inhoud

Oranjetour 2015


pimgmx

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Hoe meer Z-jes hoe meer vreugd geldt hier zeker! Ik zou je dus zeker even aanmelden als ik jou was ...

Link naar reactie

Roger, dat idee voor de die musical Soldaat van Oranje spreekt me wel aan. Daar willen wij ook nog steeds naar toe.

  • Like 1
Link naar reactie

Op verzoek van de organisatie van de Oranjetour heb ik vorig jaar een stukje geschreven voor de traditionele Feestgids. Misschien dat onze mooie ervaringen nog wat twijfelaars op het forum over de streep kunnen trekken om zich aan te melden voor de Oranjetour?

IMG_20150310_0001_zps6hiaxjem.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Vers van de pers, net in mijn mailbox:

"Beste chauffeur,

Namens het bestuur van de grootste Oranjevereniging van Nederland, de Oranjevereniging Katwijk aan Zee, danken wij u hartelijk voor het inschrijven voor de Oranjetour 2015. Al maandenlang kijken gehandicapte en/of chronisch zieke kinderen én volwassenen met spanning uit naar deze speciaal voor hen georganiseerde dag. Er rijden vele van u al jaren met ons mee en dit wordt dan ook ontzettend gewaardeerd.

Dit jaar wordt het feest in, en vanaf, een andere locatie georganiseerd; dit is de Sporthal Cleijn Duin op de Stadhoudersdreef 1 te Katwijk. De deelnemers worden hier opgevangen vanaf 10:00 uur, waar zij direct kunnen doorgaan naar de sporthal waar diverse activiteiten zullen plaatsvinden. Tevens zal het hier gedurende de gehele ochtend groot feest zijn.

Voor de chauffeurs hebben we dit jaar een hele aparte ruimte, wanneer u de sporthal binnenloopt zal het direct duidelijk zijn waar u naartoe kunt. Daar zult u ontvangen worden door onze dames en krijgt u bij hen een kaart met een nummer. Dit nummer is gelijk gekoppeld aan uw deelnemer voor die dag. Verder krijgt u een tasje mee met allerlei lekkere en leuke dingen voor onderweg.

U bent welkom vanaf 10:00 uur maar wij verzoeken u wel om in elk geval voor 12:00 zich aangemeld te hebben. We zullen ongeveer om 13:30 vertrekken en zal aan de route begonnen worden.

Na afloop van de rit wordt u weer verwacht in de kantine van de sporthal voor een hapje en een drankje. Het is tenslotte feest en dat willen we zeer graag met u vieren, zonder u zou deze Oranjetour niet mogelijk zijn.

We hopen ook zeer op mooi weer en zien u graag op 2 mei!"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.