Ga naar inhoud

Oranjetour 2015


pimgmx

Aanbevolen berichten

Ook dit jaar organiseert de Katwijker Oranjevereniging weer hun Oranjetour: een rit door de omgeving als onderdeel van een hele dag met activiteiten voor gehandicapten uit de regio.


Vorig jaar waren we goed voor ongeveer een kwart van het deelnemersveld... :punk:

Lukt het om dit jaar nóg meer ZZZ(Z)'s aan de start te krijgen?


Datum: zaterdag 2 mei 2015

Locatie: Sporthal Cleijn Duin (voor de veteranen: NIEUWE LOCATIE!!!)

Tijdstip: 10:00 - ± 16:30


Aanmelden kan vooralsnog alleen via een privé-emailadres, dat post ik liever niet op een openbaar forum.

Wil je meedoen: stuur me een PM met je mailadres, dan stuur ik de details + aanmeldformulier naar je door!


Link naar reactie
  • Administrator

Nou, dan zal ik het formuliertje ook wel in de EDIT: digitale bus hebben. Ik kan op 2 mei, dus ben er weer bij. Ik hoop zo onderhand een veteranenspeldje te krijgen van de organisaassie ...

Link naar reactie

Shit ter shit, ik zit dan in Frankrijk bij zeilwedstrijden, ik zal dus mijn vierde jaar niet kunnen deelnemen, waardeloos, overigens nog geen mailtje ontvangen....

Blahhhhhh, blahhhhhh

Link naar reactie
  • Administrator

Ook ik moet helaas verstek laten gaan, en waarschijnlijk ook de Limborit, Paasrit en de Ritridderrit zal er om hangen.....

Link naar reactie
  • Administrator

2 keukens denk ik eerder Ad. 1 voor hem, 1 voor Monique. Niet dat ze er iets aan hebben allebei, maar 't staat wel leuk... beetje pochen enzo :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

De organisatie ziet posts waarin niet expliciet wordt gezegd dat de poster niet kan als aanmelding. Dat is mooi; we zijn nu dus al met 9 man. Maar er kan altijd nog meer bij natuurlijk.

Link naar reactie
  • Administrator

^^^ maar waarom eigenlijk niet? Het is een soort Bimmerfest maar dan met meerdere merken en je geeft een gehandicapt kind de dag van zijn / haar leven ...

Link naar reactie

...1 of 2 auto's...

'tzelfde recept voor ons.

Dan worden het dus drie forumleden die elk met twee auto's aan de start (kunnen) verschijnen, netjes!

Met wélke 'tweede auto' wij opdraven is nog een verrassing, ik heb nog wat ijzers in het vuur :hypocritesmiley:

(als Ruud mysterieus kan doen, kan ik dat ook :) )

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb de mail ook gekregen. Ben er ook bij met 1 of 2 auto's. Ruud, is je 911 al geleverd dan? ;-)

haha nee het is een 308 geworden....Ferrari of Peugeot dat verklap ik nog niet :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

... aanmeldingsformulier...

Email is onderweg!

Mods/admins of Jef zelf: kan een van jullie Jefs mailadres weghalen of verhaspelen zodat de spambots er niks aan hebben?

- edit - de email WAS onderweg... <_<

Ik heb 't een paar keer geprobeerd, maar krijg iedere keer binnen een paar seconden een 'bounce'...

Stuur me even een PM met een alternatief emailadres, dan hoeven we dit topic niet verder te vervuilen!

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.