Ga naar inhoud

Z4 Roadster indoor cover


Aanbevolen berichten

Goede avond mede Z-rijders,

Mijn Z staat ernstig te verstoffen nu ik er minder mee rijd. Binnenkort wordt hij volledig gepoetst door een pro. Ik wil hem dan graag onder zo'n zachte hoes zetten.

Weet iemand of er nog hoezen voor de E85 worden gemaakt en zo ja, waar ze te krijgen zijn? Ik kan er bijzonder weinig over vinden, dus schakel ik graag jullie kennis hiervoor in.

Super bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie

Bedankt Marco! Nu kan ik gerichter zoeken. Het blijft bijzonder dat, nota bene 2 BMW dealers zelf, deze nummers niet konden vinden...

Weet je trouwens het verschil tussen de ene indoor cover en de andere? Of is dat slechts het logootje?

aangepast door Z4MR-Interlagosblue
Link naar reactie
nota bene 2 BMW dealers zelf, deze nummers niet konden vinden...

Bizar ,ik heb heel even in de intergrated pars accessories catalogus gekeken en zoek op cover en ik heb de indoorhoes gevonden,genoemde prijs €155

Beetje jammer weer.

Link naar reactie

Tja dan moet je even geduld hebben en ook wat duitse fora afstrunen,ik heb zojuist (op aanwijzing van Maurits)een outdoorhoes voor de e89 gescoord ook uit DLD.

Tot je een echte hoes hebt zouden een paar oude lakens het toch ook prima doen?

Link naar reactie

^ maar daar zit er een Z3 onder en geen z4 ;-)

Maakt niet uit wat er onder zit........het stof blijft er vanaf.....100 euries blijven in mijn knip.....en niemand ziet het want hij staat lekker achter slot en grendel :)

Link naar reactie

Dank voor alle leuke reacties en ideeën.

M'n Z liet vandaag wel weten dat zij het duidelijk niet leuk vind om zo lang stil te staan (ookal is het lekker warm binnen). De accu hartstikke plat...

@Sandre39:

Welke fora zou je me aanraden te kijken?

aangepast door Z4MR-Interlagosblue
Link naar reactie
  • Administrator

^ om dan maar even voor mijn beurt te spreken: dit prachtige forum, zroadster.com, z4-forum.com, ebay.de en Marktplaats zouden niet gek zijn om mee te beginnen.

Link naar reactie

Volgens mij heb ik destijds mij hoes voor de ZZZ hier besteld, schijnt ook dat ze maatwerk kunnen leveren.

Mij hoes voor de ZZZ paste prima, kan ook prima op de Z4 aangezien deze bijna dezelfde buitenmaten heeft (l x b).

Link naar reactie

Het blijft bijzonder dat, nota bene 2 BMW dealers zelf, deze nummers niet konden vinden...

Inderdaad heel vreemd. Ik heb het onderdeelnummer voor de outdoorcover (indoorcover wordt niet genoemd) gewoon uit de on-line ETK gehaald en er mee naar de dealer in Badajoz (Spanje) gegaan. Die heeft het even gecontroleerd en een week later had ik mijn beschermhoes. Benaming volgens de ETK: AFDEKKINGSKAP Outdoor ; onderdeelnummer: 82 15 0 445 377

Maar dat nummer wist je al dacht ik.

https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/15063-plaats-hier-uw-interessante-advertenties/page-296#entry350880

Rob

Link naar reactie
  • Administrator

^ Maar dat nummer zou ik niet kopen als de door Sander genoemde nummers nog wel te leveren zijn. De vorm van de E89 is toch wel anders en die van de E85 past - weet ik uit eigen ervaring - als een handschoen:

16091387109_7fe47ea1a5_o.jpg

Die van de E89 bij de E89 ook, maar ik zou niet zo snel handschoenen in de verkeerde maat kopen :lol: .

Link naar reactie

Dank allereerst voor alle reacties. Ik ben overal achteraan gegaan voor zover dat kon. Het blijkt dat die indoor-hoezen voor de E85 niet meer besteld kunnen worden bij BMW. Alleen outdoor- en universele hoezen. Dat wil ik absoluut niet, want hij moet als een 'zijden dekentje' snaartje strak om de auto heen zitten. Dus ik MOET een indoor cover!

Zoals Inspector Holmes inderdaad al zei heeft ook één van de dealers heeft me het voorstel gedaan om een E89 hoes te bestellen. Die past namelijk ook om de E85. Voordat ik bijna 300 euro uit ga geven aan zo'n hoes die feitelijk niet voor mijn model gemaakt is wilde ik hem even passen. Er was echter geen dealer in NL waar ik die zou kunnen passen, niemand heeft 'm vreemd genoeg.

Maar toen kwam het!

Afgelopen zondag struin ik over de Interclassics in Maastricht (stond enkele zeer leuke voitures trouwens) en kom daar een bedrijf tegen uit Essen (BE). Dat is bij mij op een steenworp afstand. Jullie raden het nooit! Zij kunnen een op maat gemaakte hoes leveren in het materiaal wat ik graag wil en de kleur (Marina Blue) die ik graag wil met opbergtas, the whole nine yards! Top dus!

Het mooiste is dat zij een groot M-logo op het motorkap-deel van de hoes kunnen printen. Na wat 'beuronderhandelingen' waren we het eens over een prijs en heb ik er een besteld. Niet-goed-geld-weg-garantie trouwens...

De Z zal van dinsdag tot vrijdag bij de poetser staan voor een complete behandeling incl. een of andere speciale behandeling voor m'n dak en een coating voor m'n wielen. Hopen dus dat die hoes er zsm is! Ik plaats uiteraard een mooie foto van het geheel zodra dat kan!

Nogmaals dank voor alle hulp! Erg toffe club!

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.