Ga naar inhoud

set 17 inch velgen met banden Styling 290


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Door overstap op een andere set heb ik deze te koop. De set is voorzien van Potenza Runflats 225/45R17 91W

Profieldiepte voor: 5 mm. en achter 6,5 mm.

Steek 5 x 120, naaf 72,5, ET 29.

De set is afkomstig van mijn Z4 E89. Op twee velgen zit lichte stoeprandschade welke ik netjes bijgewerkt heb. Voor de rest zijn ze in zeer goede staat.

Richtprijs forum: 700 euro.

(schijnen ook op E90, E91 en E92 te passen)

IMG_12031_zpsed741c0e.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Mooie originele velgen, passen die op een Z3 met die banden of is de bandenmaat dan te groot? Ben ook wel benieuwd hoe de stoeprandschade is weggewerkt en waar de plek van afhalen zou zijn?

Staat op speurders geloof ik voor 690,-.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Ik weet niet of ze gaan passen op een Z3. de prijs heb ik verlaagd naar 575 euro, dit klopt.

De (lichte)stoeprandschade is bijgewerkt met lak. Bij interesse kan ik je een close-up foto sturen.

aangepast door EzZzy Rider
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Is toch echt een koopje, helaas niet passend op een pre face lift 1.8 z3.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Wat jammer dat ik ze niet van je kan overnemen omdat ik in Griekenland zit - ik denk niet dat die vier banden achterin mijn 1 serie passen om mee te nemen. Alleen de banden al zijn meer waard dan 450 euro!

Link naar reactie

Ik heb dezelfde set van mijn z4, heb ze gepast op mn z3, maar ze steken voor echt buiten de wielkasten. Dus dat past niet helaas. De velgen stonden wel mooi.....

  • Like 1
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Administrator

^Om je een half antwoord te geven: voor past het wel. Wimsan rijdt tot volle tevredenheid rond met ET 29 voor. Achter durf ik je niet te zeggen (Wimsan had een breedset met ET40 achter).

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.