Ga naar inhoud

Reactie topic Hemelserit 2 hemelvaartsdag 29 mei 2014

Maurits

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

Het is een beetje grijs gebleven, maar toch overwegend droog. Al uw reacties mogen hier ... Ik ben benieuwd!

Geplaatst:

Hierbij alvast mijn dank voor een prachtige rit. Weer was somber maar goed genoeg voor een open kap gedurende vrijwel de gehele dag. Foto's etc. volgens, maar staan al wel op mijn FB pagina.

• Like 1
Geplaatst:

Geweldig...... Het was koud en soms nat, maar ja in de QP heb je daar niet zo'n last van, weinig dilemma's .... Patricia en André lof, lof, lof.... Nederland is echt mooi

Geplaatst:

Ik sluit me aan bij voorgaande reacties, dank voor de leuke en goed verzorgde dag (en avond)

Geplaatst:

Patricia en André bedankt voor de mooie rit! Ondanks het sombere weer, heb ik een geweldige dag gehad; het was mijn 1e ritje die ik mee maakte. Leuke mensen gesproken, waaronder o.a. Carlo en Greet, Tony en Hilde en Roger. Tot een volgende keer!

Geplaatst:

Moe maar voldaan net voor 24.00 uur thuis aangekomen om op 00.01 uur Jeannette te kunnen feliciteren met haar verjaardag :sHa_biggrin2:

Patricia en Andre lof voor deze mooie rit en af en toe een beetje chaos :P foto's en filmpjes volgen nog.

Geplaatst: (aangepast)

André & Patricia , het was een schitterende dag , mooie rit , de ganse dag dakloos gereden ondanks het mindere weer.

Tot volgend jaar :-D

aangepast door bojan
  • Administrator
Geplaatst:

Wij waren ooknet netjes voor 00:00 thuis :)

P & A bedankt voor de goed geregelde en verzorgde rit.

Leuke omgeving, leuke mensen ondanks het iets

mindere weer toch bijna de hele dag open gereden :)

Geplaatst:

Ook wij (Tim & Marco) hebben (weer) genoten, en ondanks het weer toch bijna gehele dag open gereden!

Hierbij dus ook dank aan de organisatie voor de uitgezette rit door mooie omgeving en leuke tussenstops.

Geplaatst:

Patricia & Andre,

hij was weer geweldig; leuke route, gezellige lunchlokatie met mogelijkheid om even de benen te strekken, mooie middagrit en als afsluiter weer een ouderwets gezellige borrel op het overdekte terrras voorzien van de nodige extra temperatuur- en gezelligheidverhogende branders. Als kers op de taart een diner wat weer op het bijschrijflijstje komt.

Daarnaast ook een aantal gesprekken gevoerd met oude en nieuwe (on)bekenden, nieuwtjes uitgewisseld en wat mods besproken, kortom: het was een sociaal uitermate verantwoorde Hemelvaartsdag !

De buitentemperatuur liet misschien wat te wensen over, maar dat werd meer dan ruimschoots goedgemaakt door de omgeving en het gezelschap.

Zet je alvast maar schrap, want volgende keer zijn we er weer bij ! :P

Geplaatst:

Aan het bovenstaande valt niet veel meer toe te voegen, dus daar sluiten wij ons bij aan.

Groeten Martin en David.

Geplaatst:

Patricia en André bedankt voor de mooie dag, alles was perfect georganiseerd :clapping:

Geplaatst:

Patricia en Andre, wat een fijne rit hebben jullie georganiseerd ook de gastvrijheid in jullie mooie huis vonden wij erg leuk ,

daardoor was het een zeer geslaagde dag en praten we niet over het weer .

Groeten Geo en Bert.

Garderen.

Geplaatst:

^^^ Nou het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat :hypocritesmiley:

een sfeerimpressie van de dag, let op sommige beelden kunnen schokkend zijn :nasty::nasty:

• Like 1
Geplaatst:

Mooi rob, leuk filmpje....

Geplaatst:

Bedankt voor de waarschuwing, Rob, is soms best wel confronterend... :cold::muur: Verder wel geinig filmpje, :thumbs_up: geeft een goed overzicht hoe leuk het was :clapping:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen