Ga naar inhoud

K&N Inductiekit voor 2.8


Aanbevolen berichten

Ik heb afscheid genomen van m'n K&N 57i inductiekit, en het normale luchtfilterhuis weer ingebouwd.

Waarom?

We rijden vaak lange afstanden op forse snelheid en dan is de sportieve inlaatsound vermoeiend.

Dus?

Als je je auto een wat sportievere sound wil geven (vooral boven de 3000 rpm) is dit een betaalbare upgrade.

Een open luchtfilter schijnt ook wat vermogenswinst op te leveren, maar daar zijn de meningen erg verdeeld over...

Wat krijg je?

Een K&N luchtfilter dat plug 'n' play past op de luchtmassameters van alle 2.8's, zowel van voor (enkel vanos) als na (dubbel vanos) de facelift.

Compleet met bevestigingsmateriaal: slangklem voor het filter en een beugel om het filter vast te zetten. Die beugel is voor een dubbelvanos-versie en heb ik op maat gebogen om 'm aan de veerpootbeugel van m'n single vanos te kunnen monteren (zie foto). Tot slot een buigzame aluminium buis om te zorgen dat het filter koude lucht krijgt in plaats van warme lucht uit de motorruimte.

Is monteren moeilijk?

Nee: het luchtfilterhuis zit vast met twee goed bereikbare boutjes en één slangklem, als je die loshebt wijst het zich vanzelf.

Een klus die binnen een kwartiertje te doen is!

Wat kost dat?

Ik vraag 25 Euro, da's minder dan 1/3 van de nieuwprijs.

8322585482_af4ed33a09_z.jpg

8321525641_4988395617_z.jpg

(huisdier niet bij prijs inbegrepen)

  • Like 1
Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Ja verkocht aan mij! Ik neem hem van je over.

Laat me even weten op welke rekening ik het bedrag kan storten en hoe we het regelen?

Link naar reactie

(huisdier niet bij prijs inbegrepen)

Hahaha, voor jou is het onmogelijk onderdelenfoto's te vinden zonder kat :schater:

aangepast door coot
Link naar reactie

Ja verkocht aan mij!

Een snelle beslisser, die advertentie heeft er toch zeker 2 1/2 uur op gestaan :blink:

Ik stuur je een PM met details, Gerwin!

Admins: tijd voor een :topicclosed: dus...

aangepast door pimgmx
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.