Ga naar inhoud

M/// 8 supercar in aantocht


M3tje

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik zie vooralsnog weinig meer dan een slecht bewerkte (kijk maar eens naar de opgeplakte nieren) foto van de :m: 1 concept uit 2008(!).

Foto bij dit bericht:

bmw-m8-updated-inline-photo-514506-s-ori

Foto uit 2008 (hele verhaal van zes jaar geleden hier):

BMW_M1_Hommage_Concept_14.jpg

Link naar reactie

Nou, ik blijf er maar op hopen want het merk kan wel weer eens een echte supercar gebruiken( iets waarbij voorwielaandrijving een vies woord is)

Voor sportauto's moet je gewoon bij andere merken zijn. BMW heeft er één keer eentje gemaakt en daar zal het voorlopig wel bij blijven. :)

Link naar reactie

Nou, feit is dat er sinds de M1 niet meer een echte supercar meer is geweest( M6 en850 csi zaten in de buurt) maar concurrenten als mercedes en audi doen het wel, en daar spiegelt BMW zich echt wel aan.

Dus onvermijdelijk moet er weer eens een supercar komen, de i8 bewijst dat ze op de tekentafel nog genoeg potentie hebben om zoiets te maken.

Maar ik snap dat ze geld besteden aan een supercar weggegooid geld vinden want een groot succes met een nieuwe 1 serie levert veel meer op.

Maar je hebt gelijk dat als je van hardcore sportauto' s houdt dat Porsche of Ferrari natuurlijk veel meer te bieden heeft maar ja, daar heb ik niet veel mee.

Dus blijf ik maar wachten tot het wel gebeurt.!

Link naar reactie

De M1 was inderdaad het begin van het M programma, maar een afdeling als M motorsport met talloze projecten in de racerij is het toch aan haar klanten verplicht om eens in de zoveel tijd met een icoon te komen,

En vanuit marketing oogpunt toch ook een logische stap, dat is toch de reden dat wij( het gewone volk) m stoelen ,sturen, pookjes enz.

Willen kopen.

Ieder merk wat ooit iets in de racerij deed had toch een wel iets van een supercar? Zo uit mijn hoofd. Honda, Renault, Nissan, alfa,

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Pssst ... Het is een tekening op basis van de i8. Strekking van het bericht is toch ook juist dat er geen op de i8 lijkende supercar komt?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Nou, feit is dat er sinds de M1 niet meer een echte supercar meer is geweest

BMW M1 Homage op de International Motor Show in 2009 in Dubai :) . Niet in productie gegaan zoals we weten :rant:

aangepast door Emi
Link naar reactie

Die concept lijkt wel iets op de I8, ik hoop echt dat ze iets gaan ondernemen op supercargebied,

Het gaat nu de verkeerde kant op met de I3 en de voorwielaandrijving in de 2 serie tourer.

Link naar reactie

Tja,en top 250. Maar ja ik associeer hybride nog steeds met een prius

Maar eerlijk is eerlijk, dat zijn prestaties waar je u tegen zegt.

Toch mis ik het M/// gevoel bij de I8, als er nou eens een csl model van gemaakt wordt dan kan ie echt bij de supercars horen

Link naar reactie

Helemaal mee eens, en dat geldt ook voor visite, een i3 kan niet. Ik durf de stelling wel aan dat de i3 de fiat multivlaai is geworden van bmw,

Volstrekt onbegrijpelijk dat dat uit dezelfde fabriek komt als de I8.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.