Ga naar inhoud

nieuwe navi installeren?


sandere39

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Dan weet ik het nog goedkoper. ;)

En via een directe collega van me, waar ik dus 100% voor in sta!

Ik zal de prijzen eens opzoeken, maar ik geloof dat de FSC code zelfs goedkoper is dan 100,- :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens BMW (zie link naar dealerprijs hierboven) verandert per jaar 15% van het wegennet. Dat betekent dat bij jou nu al 82,5% veranderd is en als je nog een paar maanden wacht 90% :blink: Of zou meneer BMW op dit punt dan toch geen gelijk hebben? :lol:

Hoe dan ook, een update is misschien geen gek idee. :thumbs_up:

Link naar reactie

Statistiek is niet helemaal jouw ding hè? :P

Als dit jaar 15% verandert, en volgend jaar veranderen ze diezelfde 15% opnieuw, en het jaar daarna weer, dan is er elk jaar 15% veranderd, maar is het na drie jaar nog steeds voor 85% onveranderd.

Hoe dan ook; een update is geen gek idee. :)

Link naar reactie
  • Administrator

... Als dit jaar 15% verandert, en volgend jaar veranderen ze diezelfde 15% opnieuw, en het jaar daarna weer, dan is er elk jaar 15% veranderd, maar is het na drie jaar nog steeds voor 85% onveranderd ...

Inderdaad buitengewoon waarschijnlijk dat zes jaar lang ieder jaar dezelfde 15% van het wegennet veranderd ... <_<.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Ik heb ook een 2010 3.0i laten staan omdat er geen (idrive) navi inzat.

Ik zie ze gebruikt wel aangeboden worden.

Heb inmiddels er al wel 2 gezien waar permanent een mobiele navi in een speciale houder op het dashboard is geplaatst.

Oa Swaanen in Aarle-Rixtel heeft dit de afgelopen weken gedaan . Ik weet niet in hoeverre deze navi's aan de boordsystemen gekoppeld kunnen worden.

Link naar reactie

Een geheel ander of nieuw navi systeem is in dit topic niet de vraag maar eerder of er intresse is in nieuwe maps voor de idrive navigatie.

Punt is dat je een fsc code nodig hebt en data met maps.

Ik heb 2015 map,en een fsc code kan ik krijgen maar de kosten zijn toch wel € 75 oid ,das een stuk minder dan bij de dealer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.