Ga naar inhoud

auto spuiter

wim 2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HALLO, mijn naam is harley ben in bezit van een z3 2.8 wide body ben op zoek naar een goede auto spuiter die vakwerk levert tegen een redelijke prijs een motorkap de voor en achter bumper kan spuiten.

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

WELKOM Harley of Wim

Ja ik ken een goede spuiter, zit bij mij om de hoek hier in Stramproy <_<

Geplaatst:

klopt ron,maar helaas is bij het bedrijf waar hij werkt eea veranderd,de klusjes mogen nauwelijks nog meer gedaan worden dus tenzij het een losse bumper of iets dergelijks is word het zeuren.

nieuw management heet dat <_<

• Administrator
Geplaatst:

Helaas ja... :(

Geplaatst:

ja is echt balen,ik was daar ook vaak in de garage lekker aan de z klooien ,beetje poetsen enz,maar het is over met de pret.

Geplaatst:

Gelukkig doen ze er bij ons niet zo moeilijk over, als het maar na 1/2 5 gebeurt, en een brug vrij is.

Maar genoeg :237: .

• 1 maand later...
Geplaatst: (aangepast)

Weet iemand een goede spuiter in de buurt van Arnhem, die voor een redelijk bedrag onze voor- en achterbumper kan overspuiten?

in de kleur arctic-silber :sSig_goodjob2:

aangepast door Sjonnie Kroket
aangepast
Geplaatst:

Roy ik heb je bericht aangepast. Onderhandelen met een spuiter SVP via PM of telefoon maar liever niet dergelijke verzoeken via het forum ook al is het met een knipoog.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen