Ga naar inhoud

Gordelgeleiders verwisselen bij M stoelen


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Heeft iemand de gordelgeleiders van Z4 :m: stoelen al wel eens los gehad? Ik weet dat het bij de Z3 nogal een gedoe is, maar is dat bij de Z4 ook zo?

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Paar schroefjes en hij is los van de stoel. Je kan ze met open dak en stoel naar voren goed zien. Alleen de geleider van de gordel loshalen is t.h.v. de gordelklip een crime. Ik heb nog niet gevonden hoe de geleider open kan, dus heb voorzichtig zitten pielen een keer.

Link naar reactie

Alleen de geleider van de gordel loshalen is t.h.v. de gordelklip een crime.

Hangt er vanaf wat voor /m stoelen je hebt (ook daar zit nog verschil in :lol:)

Bij mijn stoelen kan ik de gordel er gewoon tussenuit schuiven door een gleuf:

int.jpg

Maar als je de 'smalle' (/dunne) gordelgeleider hebt kan dat niet geloof ik.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Dank! Ik zal eens kijken, maar ik zou dan van smal naar breed willen, dus die smalle mollen is zo erg nog niet ;-)

Link naar reactie

Ik weet niet of dat pas.

Ik heb ook nooit begrepen waarom er 2 verschillende versies zijn van die houders. Het is niet zo dat stoelen uit een z4m de smalle hebben en de /m stoelen uit de gewone z4 de brede (daar zit namelijk ook verschil tussen; de stoelen uit de z4m missen een bepaald sierstikselrandje).

Maar er zijn wel meer dingen apart; sommige /m stoelen hebben een /m logo in de hoofdsteun gedrukt, andere weer niet; sommige hebben een stukje geperforeerd leer in de rugsteun, andere weer niet....

Het lijkt wel alsof ze bepaalde tijden (of modellen?) van leverancier wisselden die zo hun eigen invulling eraan gaven....

Oh wacht ff: als ik de etk bekijk lijkt het erop dat die smalle geleiders van een facelift zijn en de brede van de pre fl.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik heb in ieder geval smalle, maar vind dit nogal eens lastig ivm een hoes voor de hond, ik kon bij mijn zzz wel de gordel uit de geleider halen, nu niet meer. Heb je eventueel te bmw partnummers voor me? Want ik vind die veel praktischer.

Link naar reactie

Ik heb even wat fototjes gemaakt en volgens mij zit het allemaal vastgeklikt aan die nummer 5:

g1.jpg

g2.jpg

g3.jpg

Achterop zie je een paar kleine clipjes, dus vermoedelijk van onderdeeltje 5 (dus als die grijs zijn..... dat valt niet op :wink:)

Ik weet niet hoe het voor de rest vast zit en of het compatibel is met de andere stoelen. Ik ga het niet openmaken (bang dat clipjes kunnen afbreken).

Misschien staat er iets over in TIS.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.