Ga naar inhoud

Ritje Brabant ** uitgesteld tot latere datum **


rjhvangemert

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die as maandag (21-4) 2de paasdag zin hebben in een ritje in Brabant? Het weer ziet er vooralsnog iig goed uit.

Ritidee:

De Meierij en de Kempen

- Boxtel: Classic Park

- Oirschot: Markt

- Middelbeers

- Hilvarenbeek: Vrijthof

- Moergestel : Nationale 2-takt dag

- Oisterwijk: de Lind (indien mogelijk), de Vennen

Ik hoor wel of er iemand zin heeft om mee te gaan.

Groet, Remi

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik ben op tweede paasdag heeeeeel dicht in de buurt (bij schoonouders aan een zijstraat van de Gemullenhoekenweg in Oisterwijk), maar zit dan vast in tweede paasdagevenementen.

Een paar ideetjes: het zou maar zo kunnen dat de Lind op tweede paasdag is afgesloten; er is de dag erna een evenement van defensie. Misschien wordt dat al opgebouwd (en sowieso wordt voor het minste of geringste de Lind afgesloten). Ik zou ook een stukje opnemen richting de vennen aldaar, bijvoorbeeld vanuit het centrum direct na het hertenkampje links.

Verder: in Moergestel is het nationale tweetaktdag. Misschien leuk om even langs te wippen met je tocht en bovendien goed om rekening te houden met mogelijke overlast. Zie hier de evenementenkalender van de gemeente Oisterwijk.

Oh en weet dat er op eerste Paasdag de traditionele Paasrit is, die dit jaar vertrekt vanuit Berghem. Dat beinvloedt je deelnemersaantal mogelijk nog.

Link naar reactie

@ 2.5si: bedankt voor je tips, ik heb ze in het topic verwerkt. Dat van die 2-takt dag had ik ook ergens gelezen, ik weet ook dat er in Moergestel nog weleens 2-takt races gehouden worden, is dat nog steeds zo?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Uitgesteld dus? Ben dan wel alsnog geïnteresseerd! Kom nl. uit Brabant, uit de buurt van Den Bosch...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.