Ga naar inhoud

Gezocht: Z4 Breedset ( E85/86)


Aanbevolen berichten

GEZOCHT:

Ik ben op zoek naar een leuke breedset voor onder de QP. Nu heb ik onderstaande wielen al wel gevonden maar weet eerlijk gezegd nog niet voor volle 100% zeker of ze ook daadwerkelijk zullen passen, ik vermoed van wel...maar dacht laat ik het hier ook maar eens vragen:

Inovit Blaze

8,5 x 19 ET37 ( 225/35/19)

9,5 x 19 ET33 (255/30/19)

Kit-4-llantas-inovit-haste-19-100198619_

Kit-llantas-19-inovit-haste-100198164_1.

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Voor past 100% zeker. Achter is een beetje op het randje (de meesten zullen uitgaan van een ET van 35 als minimum, met ET 33 steek je nog twee mm verder uit), maar ik denk eigenlijk, ook vanwege je verlaging, dat dit geen probleem zou moeten zijn. Kun je ze niet passen?

Er zijn overigens ook forum members die rond rijden met de set up van een E89 op een E85, daar is de ET achter als ik het uit mijn hoofd goed zeg 27, dus dat zou mogelijkheden moeten bieden.

Link naar reactie

Blijft lastig, op het duitse forum rijden er ook members met ET27 ( BMW M3 EVO Styling 67 en CSL) en daar past het dan weer. Velgen moeten besteld worden dus passen wordt denk ik wat lastig.

Ik rijd nu nog op mijn winterbanden 225/40/18 8J en ET34 met daartussen nog een 20mm spacer ( per kant dus 40mm)...dit past zonder problemen...met 20mm spacer kom je dan op een ET14 uit toch?

Een 225 / 255 band op een 8,5J / 9,5J ligt toch niet getrokken of wel ?

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie

Ter info: voor 245/30-19 op 8,5 met et 35, lust wel een stukje binnenspatbord, achter 275/30-19 op 9,5 met et 35 geen enkel probleem, staat imho niet getrokken, zie eventueel de foto's in mijn voorsteltopic om je eigen mening te vormen :)

Link naar reactie

Thanks!

Wielen zijn al besteld !

Gelukkig voor mij rijdt er nooit iemand anders in de Z als ik... :hypocritesmiley:

Hier mag wat mij betreft alweer een slotje op..

aangepast door Davids Z3
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.