Ga naar inhoud

Muziek streamen voor nog geen €6,00 !


Jeremy

Aanbevolen berichten

Dit weekend mijn Bluetooth reciever aangesloten op de nieuwe AUX aansluiting.

Met je telefoon maak je verbinding met deze ontvanger en via de aux speelt nu de muziek in cd kwaliteit over je speakers

Link naar ontvanger:

http://dx.com/p/bluetooth-v2-0-edr-usb-drive-audio-receiver-w-3-5mm-audio-male-to-male-cable-black-163694#.Uu6KuMu9KK0

Hoe het er in de praktijk uit ziet:

e6de2b05d236492aed292172cb20dae5_zps9e6a

aangepast door Jeremy
Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Maar voor de goede orde: je hebt dus ook nog een los USB verloopstukje nodig voor de sigarettenaansteker? (Met andere woorden: dit dingetje heeft geen eigen stroomvoorziening zoals bijvoorbeeld een Belkin Bluetooth receiver?)

Link naar reactie

Je hebt inderdaad een standaard verloop plug voor in de Sigarettenaansteker nodig.

De stekker schuif je er zo in, zodat er een compact geheel ontstaat. Direct onder de aux aansluiting, zodat een kort kabeltje voldoende is. De liefhebber kan het geheel ook wegwerken achter het dashboard zodat je er niets meer van ziet.

d7a9444f23573ecdcf1ca7d7717f4b1d_zpse7ae

Link naar reactie

Hij moet ergens zijn voeding vandaan halen toch?

je kunt ook een spanningsvoorziening uit het zicht in de buurt van je aux ingang maken

we schrijven gelijktijdig hetzelfde :lol:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Ik had er ook twee besteld. Gisteren opgehaald bij het postkantoor. Terwijl ik dit typ stream ik ook een mooi muziekje van de Ipod naar de stereo (mijn Yamaha versterker uit 1994 met slechts een enkele AUX, helaas onverwoestbaar :lol: ). Kraakvrij en dat is voor dit geld echt ongelooflijk. Goede tip!

De tweede komt binnenkort in de Z4 als ik de voeding heb doorgetrokken naar het dashboardkastje ... :thumbs_up:

Link naar reactie

Hi Holmes.

Mooie upgrade voor zo'n zacht prijsje, niet dan?

Op mijn thuis audio heb ik zo'n kastje al langer, maar ik dacht, dat moet ook in een auto kunnen...

Kun je me eens laten weten hoe je hem weg gaat werken en waar en hoe je je stroom aftakt?

Link naar reactie
  • Administrator

Zeker een mooie upgrade. Ik zal het laten weten als ik het gedaan heb en hoe ik het dan gedaan heb. Het wordt waarschijnlijk een gevalletje al doende leert men. :lol:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • Administrator

Om het ook hier overzichtelijk te houden: ondertussen dus de aansluiting sigarettenaansteker afgetapt voor een extra dubbele aansluiting met USB en ik heb ondertussen mijn toevlucht gezocht tot een andere bluetooth ontvanger met ingebouwde batterij (o.a. omdat de Chinese spontaan uit elkaar viel, maar dat kan aan mijn lompheid liggen :blink: ). Scheelt wel een dik tientje in de aanschaf, maar biedt veel voordelen!

De USB ontvanger stoort nu nog met draaiende motor en USB, dus voor de vorm komt er nog een schone plus (eigenlijk niet meer nodig vanwege de capaciteit van de in de Logilink ontvanger ingebouwde batterij).

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Zo voor die paar euro kun je dus geen bult vallen. En de klank...... Persoonlijk vond ik de hooftelefoonuitgangen van de diverse players/telefoons echt belabberd, maar met dit ding klinkt het echt een stukkie beter. Het is nog steeds niet het niveau van de cp600 of cd, maar het is al stukken beter.

Voor een duppie op de eerste rang gaat hier dus echt op. Bedankt voor de tip.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.