Ga naar inhoud

Muziek streamen voor nog geen €6,00 !

Jeremy

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dit weekend mijn Bluetooth reciever aangesloten op de nieuwe AUX aansluiting.

Met je telefoon maak je verbinding met deze ontvanger en via de aux speelt nu de muziek in cd kwaliteit over je speakers

Link naar ontvanger:

http://dx.com/p/bluetooth-v2-0-edr-usb-drive-audio-receiver-w-3-5mm-audio-male-to-male-cable-black-163694#.Uu6KuMu9KK0

Hoe het er in de praktijk uit ziet:

e6de2b05d236492aed292172cb20dae5_zps9e6a

aangepast door Jeremy
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

Dat ziet er veelbelovend uit idd!

Geplaatst:

Is het signaal voldoende hard?

(dus bij dezelfde volumeinstelling enigzins vergelijkbaar met tuner of cd speler?)

Geplaatst:

Ja hoor. Het signaal is kwalitatief te vergelijken met een CD.

Echt een ongelofelijke upgrade voor een paar Euro....

• Administrator
Geplaatst:

Maar voor de goede orde: je hebt dus ook nog een los USB verloopstukje nodig voor de sigarettenaansteker? (Met andere woorden: dit dingetje heeft geen eigen stroomvoorziening zoals bijvoorbeeld een Belkin Bluetooth receiver?)

Geplaatst:

Je hebt inderdaad een standaard verloop plug voor in de Sigarettenaansteker nodig.

De stekker schuif je er zo in, zodat er een compact geheel ontstaat. Direct onder de aux aansluiting, zodat een kort kabeltje voldoende is. De liefhebber kan het geheel ook wegwerken achter het dashboard zodat je er niets meer van ziet.

d7a9444f23573ecdcf1ca7d7717f4b1d_zpse7ae

Geplaatst: (aangepast)

Hij moet ergens zijn voeding vandaan halen toch?

je kunt ook een spanningsvoorziening uit het zicht in de buurt van je aux ingang maken

we schrijven gelijktijdig hetzelfde :lol:

aangepast door coot
Geplaatst:

Gewoon ergens met hulp van een stroomdief en een extra 12V plug een onzichtbare voorziening maken, en voilà.

Met een aftakking kun je ook je bestaande aux socket in tact laten.

Wordt ie wel ineens erg "2014" van!

Geplaatst:

Ook maar even en setje besteld voor de grote run begint, waren nu nog op voorraad :)

Wil ook een 2014 model..........

• 2 weken later...
  • Administrator
Geplaatst:

Ik had er ook twee besteld. Gisteren opgehaald bij het postkantoor. Terwijl ik dit typ stream ik ook een mooi muziekje van de Ipod naar de stereo (mijn Yamaha versterker uit 1994 met slechts een enkele AUX, helaas onverwoestbaar :lol: ). Kraakvrij en dat is voor dit geld echt ongelooflijk. Goede tip!

De tweede komt binnenkort in de Z4 als ik de voeding heb doorgetrokken naar het dashboardkastje ... :thumbs_up:

Geplaatst:

Hi Holmes.

Mooie upgrade voor zo'n zacht prijsje, niet dan?

Op mijn thuis audio heb ik zo'n kastje al langer, maar ik dacht, dat moet ook in een auto kunnen...

Kun je me eens laten weten hoe je hem weg gaat werken en waar en hoe je je stroom aftakt?

• Administrator
Geplaatst:

Zeker een mooie upgrade. Ik zal het laten weten als ik het gedaan heb en hoe ik het dan gedaan heb. Het wordt waarschijnlijk een gevalletje al doende leert men. :lol:

• 2 maanden later...
  • Administrator
Geplaatst:

Om het ook hier overzichtelijk te houden: ondertussen dus de aansluiting sigarettenaansteker afgetapt voor een extra dubbele aansluiting met USB en ik heb ondertussen mijn toevlucht gezocht tot een andere bluetooth ontvanger met ingebouwde batterij (o.a. omdat de Chinese spontaan uit elkaar viel, maar dat kan aan mijn lompheid liggen :blink: ). Scheelt wel een dik tientje in de aanschaf, maar biedt veel voordelen!

De USB ontvanger stoort nu nog met draaiende motor en USB, dus voor de vorm komt er nog een schone plus (eigenlijk niet meer nodig vanwege de capaciteit van de in de Logilink ontvanger ingebouwde batterij).

Geplaatst:

Dank voor de tip! direct 1 besteld. Enorm handig in mijn 3-serie van 2006, aangezien je dit dan in de middenconsole kan aansluiten..

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Zo voor die paar euro kun je dus geen bult vallen. En de klank...... Persoonlijk vond ik de hooftelefoonuitgangen van de diverse players/telefoons echt belabberd, maar met dit ding klinkt het echt een stukkie beter. Het is nog steeds niet het niveau van de cp600 of cd, maar het is al stukken beter.

Voor een duppie op de eerste rang gaat hier dus echt op. Bedankt voor de tip.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen