Ga naar inhoud

BMW Z4 E85 M-techniek bumper, wie heeft of weet een exemplaar voor verkoop?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Beide moeilijk aan te komen en een :m: bumper voor een leuke prijs al helemaal niet.

Dag in en dag uit ebay in de gaten houden en geduld hebben...dat laatste had ik dit maal niet

Link naar reactie
  • Administrator

Ik snap Rob zijn opmerking wel, maar vind het niet zo erg. Er is hier toch niemand die een Aero of M bumper te koop heeft

Link naar reactie

@ruud,dat is ws ook wel zo.

maar wat word er nu bedoeld met verkapte advertentie?

ik heb iig niets te koop wat op een bumper lijkt.

ik heb nog wel wat andere zaken zoals een cp600,HT hoes,in kleur gespoten steunen voor onder de motorkap,en ik heb nog wat sleutelrubbertjes op vooraad natuurlijk.

Link naar reactie

Het zou ook een goed begin zijn als de TS er dan gelijk een andere auto bij zou kopen... :171:

dat is nl. een bumper voor een e89 :clown:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Dat zou best kunnen, maar die e89 m bumpers zie je heel veel te koop (ook op duitse ebay). (althans veel meer dan een e85 m bumper)

Is dat dan allemaal van schade auto's of zijn er mensen die hun e89 m bumpers massaal omruilen voor een nòg andere bumper? (of toch de normale bumper willen hebben?) Dat is best apart vind ik.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Heb alleen een setje H7 koplampen liggen met zwarte knipperlichten.....maar ja dan heb je nog steeds geen :m: of Aero look

Link naar reactie

@GuidoK De E89M bumper is eigenlijk de Aerobumper van de E85, qua mogelijkheid tot aanschaf dan. Verkrijgbaar op iedere Z4. Alleen de sDrive35is heeft hem standaard, maar dan wel met zo'n zilverkleurig vinnetje in de buitenste luchtinlaten.

aangepast door McShine
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.