Ga naar inhoud

BMW Z4 E85 M-techniek bumper, wie heeft of weet een exemplaar voor verkoop?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal,

Ik ben opzoek naar een m-techniek bumper voor een leuke prijs voor mijn zzzz. Wie weet of heeft een exemplaar in de aanbieding, het gaat om een zwarte bumper.

alvast bedankt

• Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

dat is dan toch een mtechniek bumper of ben ik zo blond?

iig de aero heeft ook mistlampen en de m versie niet ,is maar dat je het weet.

• Administrator
Geplaatst:

Beide moeilijk aan te komen en een :m: bumper voor een leuke prijs al helemaal niet.

Dag in en dag uit ebay in de gaten houden en geduld hebben...dat laatste had ik dit maal niet

Geplaatst:

het gaat hier niet over een e46 dacht ik?

advertentie houzoo??

• Administrator
Geplaatst:

Ik snap Rob zijn opmerking wel, maar vind het niet zo erg. Er is hier toch niemand die een Aero of M bumper te koop heeft

Geplaatst:

@ruud,dat is ws ook wel zo.

maar wat word er nu bedoeld met verkapte advertentie?

ik heb iig niets te koop wat op een bumper lijkt.

ik heb nog wel wat andere zaken zoals een cp600,HT hoes,in kleur gespoten steunen voor onder de motorkap,en ik heb nog wat sleutelrubbertjes op vooraad natuurlijk.

Geplaatst:

ah ok op die fiets.

ik denk dat de TS maar eens op MP of ebay moet gaan snorren.

soms komt daar wel eens wat voorbij.

Gast darudevampire
Geplaatst: (aangepast)

:rolleyes:

aangepast door darudevampire
Gast darudevampire

:rolleyes:

aangepast door darudevampire

Het zou ook een goed begin zijn als de TS er dan gelijk een andere auto bij zou kopen... :171:

dat is nl. een bumper voor een e89 :clown:

aangepast door GuidoK
  • Administrator
Geplaatst:

X2 :171:

Dat zou best kunnen, maar die e89 m bumpers zie je heel veel te koop (ook op duitse ebay). (althans veel meer dan een e85 m bumper)

Is dat dan allemaal van schade auto's of zijn er mensen die hun e89 m bumpers massaal omruilen voor een nòg andere bumper? (of toch de normale bumper willen hebben?) Dat is best apart vind ik.

aangepast door GuidoK
Geplaatst:

Ik ben nu op de hoogte van de verschillen, maar mocht iemand toch iets hebben of weten dan hoor ik dat natuurlijk graag:)

• Administrator
Geplaatst:

Heb alleen een setje H7 koplampen liggen met zwarte knipperlichten.....maar ja dan heb je nog steeds geen :m: of Aero look

@GuidoK De E89M bumper is eigenlijk de Aerobumper van de E85, qua mogelijkheid tot aanschaf dan. Verkrijgbaar op iedere Z4. Alleen de sDrive35is heeft hem standaard, maar dan wel met zo'n zilverkleurig vinnetje in de buitenste luchtinlaten.

aangepast door McShine
Geplaatst:

Dus als ik het goed begrijp is het mogelijk om een e89m bumper te monteren op een e85?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen