Ga naar inhoud

Diameter BMW Emblemen op de Z3? (en goede sites om deze emblemen te bestellen)


Aanbevolen berichten

Ten eerste zal ik mij even voorstellen.

Hulpzoekertje: een Overijsselse op zoek naar hulp op dit forum! Samen met vriendlief in het bezit van een donkerblauwe Z3 (1.8). Ben zelf voornamelijk fan van de stoelverwarming functie.

Waar ik jullie hulp bij nodig heb: mijn vriend is gek op de Z3, alleen zijn de BMW logo's van op de kofferbak en motorkap inmiddels vrij verweerd. Hij heeft het er al een tijdje over om ze te vervangen. Dus wil ik hem verrassen met een paar mooie nieuwe logo's. Na een zoektocht op internet ben ik erachter gekomen dat het embleem voorop 82mm moet zijn. Maar voor het embleem op de kofferbak is de maat lastig te vinden. Per site verschilt dit, volgens de een 78mm en volgens andere juist 73mm.

Nu gaat het opvallen als ik opeens bij de auto met een meetlint sta te prutsen. Dus ik hoop dat iemand hier mij kan vertellen welke maat ik moet hebben?

Daarnaast hoopte ik ook dat iemand hier wellicht een betrouwbare site weet waar ik ze kan bestellen?

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hulpzoekertje, op mijn '98 er(2.8) zit achter 78 mm. Ik heb nog een oude liggen van een 1.9 en die is ook 78mm. onderdeel nummer komt overeen met het onderdeel in de link van CorvH (51141970248)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.