Ga naar inhoud

AUX in. Wie helpt me?


Jeremy

Aanbevolen berichten

  • 5 weken later...
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb net een AUX kabel gemonteerd uit Engeland, van Fruity Car Cables. Te koop op EBay voor een goede prijs.

Nadat ik eerst 3 andere kabels heb geprobeerd is dit de eerste die werkt! Het is blijkbaar noodzakelijk dat er wat resistors en capacitors tussen de kabel zijn gesoldeerd...

Zodra ik besteld had werd er gevraagd naar type radio, navigatie en bouwjaar en op basis daarvan kreeg ik een Taylor-made kabel met volledige instructies. Deze kan ik iedereen aanraden!

Link naar De juiste kabel:

http://www.ebay.com/itm/BMW-Z4-E84-E85-X5-E53-AUX-Mode-Cable-3-5mm-Female-Dash-Mount-Socket-OEM-Style-/301066788151?pt=UK_In_Car_Technology&hash=item4618fa9d37

Link naar reactie
  • Administrator

Goed dat het werkt om mee te beginnen, daar gaat het immers om. Maar ik heb een kabel zonder resistors en capacitors en die werkt uitstekend. Bovendien lijkt deze als nadeel een extra kabeltje / verloopje te hebben. Zie je deze wel als AUX op je radio?

Link naar reactie

Dat extra kabeltje, ik denk dat je de rode bedoelt, is om een mp3 speler aan te sluiten op de "female" aux aansluiting.

Bij de andere kabels die ik heb geprobeerd werkte het niet, vanwege de ontbrekende resistors/capacitors.

Nu krijg ik netjes aux in mijn scherm en werkt het prima.

Ik heb er een bluetooth A2DP ontvangertje van 10 euro op aangesloten en nu speel ik draadloos muziek van mijn telefoon!

Als je dat wat lijkt kan ik wel een link opzoeken.

Link naar reactie

Ik hoop dat de volgende link werkt:

e6de2b05d236492aed292172cb20dae5_zps9e6a

Op "deal extreme" koop je deze Bluetooth receiver voor ca. 10 Euro. Een link plaatsen lukt nu even niet.

Bij interesse kan ik het artikelnummer wel even opzoeken.

Met je telefoon maak je verbinding met deze ontvanger en via de aux speelt nu de muziek in cd kwaliteit over je speakers.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.