Ga naar inhoud

Het gaat er eindelijk van komen; de Z3


sietze

Aanbevolen berichten

Jarenlang gespeurd op internet, vele foto's bekeken, veel verhalen gelezen op bmwzforum.nl en bij elke Z3 die ik langs zag rijden dacht ik; yes, dat wil ik ook...

Morgen ga ik kijken in Uden, een BMW Z3 Roadster 2.0 S. Wel een boel km op de teller, maar ach; daar is de auto voor gemaakt :-).

Wellicht dat ik morgen een Z3 rijker ben, en kan ik dus ook een foto plaatsen op dit forum.

Link naar reactie

Ik zou ook voor de versie met leer gaan incl. stoelverwarming, dat is toch wel erg lekker als het wat frisser is en je wilt toch open rijden.

Prijs vind ik nogal fors, voor de hard top moet je bij betalen zie ik.

aangepast door SJF
Link naar reactie

Volgens mij zit er in die grijze een ander interieur, en daarmee bedoel ik, van zwart leer met stoelverwarming omgewisseld voor stoffen stoelen, mijn redenatie hiervoor:

In de middenconsole zitten andere afdekplaatjes. die erin zitten zijn glad afgewerkt, terwijl het bmw plaatje structuur heeft.

Ik zou het carrosserienummer meenemen, en een optielijst opvragen.

Suc6 in ieder geval met je zoektocht

Link naar reactie

Welkom! Mooie bmw hoor die zilver grijze, ziet er goed uit en altijd goed als die binnen in de showroom staat. Volgens mij ook nog originele radio? Leren bekleding.. Tja ik heb stof, heb er geen spijt van. Leer ziet er bij veel Z's helaas (die ik gezien heb toen ik ging zoeken) uitgezeten uit. Nieuw leer is mooi. Stof is wel veel comfortabeler in vergelijking met leer als de zon er op gestaan heeft (minder heet) en in de winter (minder koud) en het zweet minder als je een korte broek aan hebt of je vriendin een jurk/rok. Leer heeft daarentegen wel weer een duurdere uitstraling (mits het goed verzorgd is). Succes met je zoektocht!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.