Ga naar inhoud

Parkeer verlichting links wel rechts niet?


Gussy

Aanbevolen berichten

:huh:Kom ik bij Oma wil ik aan de overkant parkeren tegen de rij richting in ook nog op een donker plek blijkt dat de parkerlichten RV en RA niet werken? :rant: dus even in de straat keren. Is dit een el cheapo oplossing BMW of een storing?

groeten Guus

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar nu even zonder dollen, op het gevaar af een open deur in te trappen: je weet dat je even door moet drukken als je de parkeerlichten in wilt schakelen? Het is nét even verder dan wanneer je gewoon de richtingaanwijzer aan zet. Misschien dat dit aan de ene kant iets gemakkelijker gaat dan aan de andere en je het daardoor niet in de gaten hebt?

Link naar reactie

Ja, en als het hier op het forum staat, moét het wel waar zijn...

Voor de zekerheid zou je natuurlijk ook in het boekje kunnen kijken. Daar staan wel meer wetenswaardigheidjes in. Zoals van de ruitenwisser die stopt als je stil staat. Maar ook weer niet niet alles staat erin. Bijvoorbeeld: afhankelijk van je uitvoering -en volgens mij nachträglich bij alle Z3's aan te brengen- kun je ook het ruitenwisserinterval instellen. Vind ik persoonlijk een fijne mod.

Jullie kennen die van de linker- en de rechterklaxon ook al?

Link naar reactie
  • Administrator

Het is inderdaad waar en het werkt! Goh zo leer je toch nog iets na 10 jaar :lol:

Ik denk dat de helft van de Z3 rijders het niet weet. Komt ook dat ik het nog nooit nodig heb gehad.

Link naar reactie

Sorry ben ik weer.

Nee heb niet de helft van de bedrading er uit.

Vraagje aan de beantwoordigers werkt het ook beide kanten op? Recht en Links bedoel ik.

Vreemd dat somigen dit niet weten het is zo oud :lol: de meesten zakken voor het rijbewijs als ze weer op moeten.

Als ik me goed herinner is het 10m vanaf de lantaren paal verplicht. But please dont tell the cops.

gr. Gussy

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.