Ga naar inhoud

kapje over sluitingen hardtop


Erik Jean

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Van de week de hardtop er voor het eerst opgezet.

Na het afstellen en tochtstripje zoals 2.5si in een ander topic heeft getipt (nog bedankt daarvoor) bevalt hij prima.

Er is alleen iets dat ik mis. Gezien hoe de sluitingen aan de zijkant eruitzien neem ik aan dat er een kapje overeen hoort aan beide kanten zodat je niet tegen de sluiting aankijkt.

Ik heb geen idee hoe dit 'kapje' heet en al helemaal niet hoe ik eraan kan komen. Heb deze er iig niet bij gekregen bij aanschaf blijkt wel...

Wie weet welk onderdeel ik zoek en waar ik dat evt kan vinden?

alvast bedankt.

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Daar horen inderdaad plastic kapjes overeen, bekleed met dezelfde stof als de hardtop.

No. 3 op dit plaatje, maar volgens Realoem helaas niet meer nieuw te krijgen:

230.png

Ik denk dus Ebay heel goed in de gaten houden, een tent als CabrioCare of Cabrioland waar vaker Z4 hardtops voorbij komen eens benaderen, of mensen die er nu een te koop hebben staan op marktplaats eens vragen of ze die kapjes los willen verkopen..

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

^Goede spot Leon, maar die verkoper duft wel zeg: EUR 95,-. Dat zou die kapjes ongeveer een tiende van de actuele waarde van de gehele hardtop geven ...

Link naar reactie
  • 4 weken later...

^ Zuiderburen ? Heb ik wat gemist ?

Is de talenstrijd in België gestreden en hebben ze besloten dat hun voertaal nu Duits wordt, of hebben de Duitsers nu Belgié geannexeerd ?

Link naar reactie
  • Administrator

En Frankfurt waar zroadster.com geregistreerd is ligt toch ook echt zuidelijker dan het zuidelijkste puntje van Nederland, maar laten we het hier maar bij afdekkapjes houden ... :wink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.