Ga naar inhoud

Hemelbekleding hardtop los


M3tje

Aanbevolen berichten

Vandaag is zomaar de hemelbekleding van mijn hardtop naar beneden gekomen, het leek me dat er iets aan de achterkant los is gekomen waardoor de bekleding nu een heel stuk naar beneden hangt.

Iemand bekend met dit probleem? En is het weer terug te krijgen zoals het was zonder speciale talenten of gereedschap?

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja helaas ben ik ook bekend met dit probleem. Ik heb destijds mijn hardtop bij CabrioCare in Naarden gekocht en na 1 week al liet het bij ook al los dit begon vooraan bij de voorruit. Ik ben er toen naar terug gegaan omdat ik garantie had en zij hebben er toen een andere hemel ingezet omdat repareren niet echt een optie was omdat je het niet strak en mooi krijgt.

Ik heb toen een adresje gebeld bij mij in Vianen en die vroeg ca. € 300,- voor het opnieuw bekleden van de hemel...best prijzig vond ik..

Ik heb er nu geen last meer van gelukkig.

Link naar reactie

Als er een nieuwe hemel in moet zou je er ook aan kunnen denken om een leerbekleder er een lederen hemel in te laten zetten.

Dat was toch een tijdje geleden op de duitse ebay? Dat er hardtops op stonden met een lederen hemel? Dat vond ik op zich wel gaaf.

Hoe ze dat doen weet ik niet; misschien moet daarvoor wel eerst de originele hemel in orde zijn ofzo.. (maar ik moest er dus opeens aan denken :))

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Er bestaat idd specifieke textiel spray lijm waarmee je ook schuim kan lijmen.

Wordt veel gebruikt bij het bouwen van flightcases (schuim aan de binnenkant vastlijmen):

http://www.casebuilder.com/flightcase-onderdelen/lijm-en-verf/lijm-voor-schuimplastic--500ml/86/159

Kleeft enorm.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

ik heb waar dat kon van dat schuim ertussen gelijmd,en in de zijkanten waar het vrij krap is een laag van dat bubbeltjes folie.

ik moet zeggen dat het toch wel scheelt hoor.

zeker tenopzichte van de stoffen kap.

en het extra tochtstripje aan de voorkant is een aanrader.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Heb jij alles met elkaar verlijmd. Omdat het nu helemaal los is twijfel ik of dat daarvoor al het geval was, ik heb nl. Al gezien dat het weer strak krijgen een lastige klus word, en hoe meer lijm hoe moeilijker.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.