Ga naar inhoud

Reactietopic: Ritje rondom Arnhem (Oosterbeek - Lathum)


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Als eerste poster in dit reactietopic wil ik graag de mensen bedanken die deze rit mogelijk hebben gemaakt.
Naast de mensen van het forum die het mogelijk maken wil ook vooral de mensen die de rit zelf hebben mogelijk gemaakt bedanken!

Namelijk iedereen die mee heeft gereden, zonder jullie hadden Jasper en ik (en vrouwelijke aanhang) niet zo veel plezier en energie uit deze rit gehaald!
Bedankt dat jullie ook van ver weg in Nederland (Rob, Axel, Sjaak en Lenneke) toch de moeite hebben genomen om deel te nemen aan deze rit.
Mooie rit in goed weer met leuk gezelschap, hoe veel beter kan het worden?
@Nick en Maik, we hopen dat de z3 QP snel weer de weg op kan en dat we jullie volgende keer weer bij een van de ritten treffen!
@Rob, Axel en Klaas...sturen jullie per PM jullie adres nog even?

En nu:
mensen helemaal los met foto en film materiaal!

foto_zps76493071.jpg

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Uit betrouwbare bron heb ik zojuist vernomen dat de mede initiator van deze rit des morgens in de den avond zijn foto`s (waartussen zich enkele hele mooie bevinden) online zal gaan plaatsen!

Trouwens erg benieuwd waar Axel mee aan komt.. (denkt terug aan dat "liet ik hem bijna uit mijn handen vallen" momentje :sFun_banana2:)

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

bij deze wil ik de organisatie bedanken voor deze zeer geslaagde dag .....ontvangst,lunch, diner en de rit helemaal toppie en dat op zo'n korte termijn.....petje af :petje: .

ook was t leuk enkele bekende maar vooral weer nieuwe gezichten te zien en met verschillenden kennis gemaakt te hebben.

dus bij deze ook alle deelnemers bedankt en op naar n volgende rit

Link naar reactie

Beste mensen en met name de organisatie bedankt, we hebben weer een SUPER dag gehad, weliswaar na 500 meter meteen de weg kwijt door een falende Garmin :schater: .

Hierdoor ook de beide coupe's op het valse spoor gezet maar hebben een inhaalrace gereden. Nu maar hopen dat er nergens :police: stond.

Ondertussen ook nog wat foto's geschoten en filmpjes gemaakt. Met name het oeioei moment van zoon Axel was een hot item, aangezien er bijna een iphone door de lucht ging. (let op het moment bij de :m: coupe)

Foto's en filmpjes zijn nog aan het uploaden :muur::muur: dus nog ff geduld.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.