Ga naar inhoud

Reactietopic: Ritje rondom Arnhem (Oosterbeek - Lathum)


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als eerste willen wij jullie bedanken voor echt een super rit! We hebben er van genoten. Het eten, de sfeer en de gezellige mensen maakte het plaatje helemaal compleet

Hierbij uiteraard ook nog de foto's van onze kant. En bij elk plaatje wel een stukje tekst haha

ujn7.jpg

Dit was een heel mooi zicht zo 11 zzz(z) naast elkaar! Dat was een goed begin van de rit. Gelukkig hebben we goed kunnen eten voordat we aan de rit begonnen.

itec.jpg

Samen met Christel in de :m: onderweg naar Arnhem, gelukkig hadden we een foute cd in de QP gedaan waar we ons goed mee vermaakt hebben :punk:

idg3.jpg

Tijdens de tussenstop konden we gelukkig even naar de :sSic_toilet: , was wel nodig ook hahah.

z91t.jpg

2 Skône kuntjes

mkzu.jpg

En zoals vele al hadden verwacht hadden Maik en ik de Ztjes al goed onder handen genomen voor dat we gingen :sHa_biggrin2:

yz21.jpg

Christel en ik hebben groten deels van de rit tegen dit kontje aan mogen kijken wat ook niet erg was

q9o3.jpg

Maik en Marieke in de :m::cool:

Dat resulteerde in het onderstaande

umrb.jpg

Bij deze! Sorry Maik kon het niet laten :sFun_whistle::rolleyes:

Zelfs toen de QP op de wagen stond vonden we hem nog mooi haha.

Al met al echt een super rit die nog zeker een keer over gedaan mag worden. En ik ben er dan zeker weer bij.

Goed geregeld, mooie rit, lekker weer en een super sfeer!

En het "Oeioei" momentje van Axel blijft mooi hahah :schater:

Als ik nog meer foto's heb komen deze er natuurlijk ook bij

Link naar reactie

Bij deze een verlaat bedank voor deze goed georganiseerde en mooie rit.

Ondanks de kleine tegenslag hebben we een super dag gehad en zullen er een volgende keer zeker weer bij zijn.

De auto staat intussen weer veilig thuis, was inderdaad een defecte bobine, dit is door Ruud vakkundig geholpen.

Ook de ANWB heeft keurig werk geleverd.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.