Ga naar inhoud

Zwarte niertjes voor de Z4 E85 facelift


mohikaan

Aanbevolen berichten

Over 2 maandjes gaat de zwarte hardtop erop, + winterbanden met zwarte velgen eronder.

Om het geheel te completeren wil ik zwarte niertjes.

Zijn die zo te koop, of zelf zwart spuiten? Is er nog verschil met (2ehands) niertjes van de bouwjaar 2003-2006 serie?

Link naar reactie
  • Administrator

^Ja, klopt Rob.

@Henk:

a) er is geen verschil in pre-fl en fl niertjes, dus de hele markt in gebruikte organen ligt voor je open;

b) ik heb bij mij de randjes van losse zwarte niertjes die ik nog had liggen van mijn 2.5si inderdaad geplastidipt (zie hier), maar die heb ik nu zelf in de 3.0i zitten en die blijven daar voorlopig inzitten. Plastidippen is overigens wel aanzienlijk goedkoper dan van die kant en klare zwarte exemplaren: busje plastidip kost grofweg EUR 20,- Resultaat is achteraf gezien dik in orde (direct na het dippen was ik niet op en top enthousiast, maar ik denk door motorwarmte zet het spul zich nog wat beter).

DSCN0998.JPG

img2893po.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

^Je mist het punt van a) dit draadje èn b) dat van mijn laatste post volledig. :muur:

a) Henk WIL zwarte niertjes. b) Ja je kunt ze ook compleet kopen - en ja dan hoef je niet te spuiten en heb je toch zwarte niertjes -, maar

Plastidippen is overigens wel aanzienlijk goedkoper dan van die kant en klare zwarte exemplaren

Dus ...

Link naar reactie
  • Administrator

Pas er op he Rob. :lol:Niemand in dit draadje heeft aangegeven dat ie dat wil. En zoals Grandmaster Flash in 1982 terecht al opmerkte: "Don't push me, 'cause I'm close to the edge (I'm trying not to lose my head, ah huh-huh-huh)" :TFR11C0:Nou zeg ik zelf ook heel vaak ah huh-huh-huh, dus dan weet je het verder wel ...

Link naar reactie

gewoon zonder spuiten heb ik ook ;) mat zwart

als je zwarte z4 heb zou ik met chrome rand pakken ... zou ik doen ;) vallen je nieren beetje op :D

We streven naar :

Zwarte Z4, zwarte hardtop, zwarte velgen, zwarte niertjes.

Het geheel moet er dreigend / sinister uitzien, zodat jongens met Golf GTI tjes / ouwe kerels in een 911 etc, bij een stoplicht zich vooraf al realiseren dat ze verslagen gaan worden.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

We streven naar :

Zwarte Z4, zwarte hardtop, zwarte velgen, zwarte niertjes.

Het geheel moet er dreigend / sinister uitzien, zodat jongens met Golf GTI tjes / ouwe kerels in een 911 etc, bij een stoplicht zich vooraf al realiseren dat ze verslagen gaan worden.

Je vergeet nog 1 ding Henk... een pot zwarte schmink. Anders ben je ondanks je blackline modificaties bij voorbaat al kansloos, weet je... :lol:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.