Ga naar inhoud

Ritje rondom Arnhem (Oosterbeek - Lathum) zondag 22 september 2013 vanaf 12:00 uur


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn deelname is even onder voorbehoud. Mijn dak deed het al een tijdje slecht. Zojuist het dak even open en dicht gedaan (de opstart ging altijd moeilijk, als ie eenmaal open en dicht ging dat deed ie het weer goed), helaas na poging 2 blijft het dak beneden, gaat niet meer omhoog en krijg 'm ook handmatig niet omhoog :-(

Het lijkt erop dat de pomp kapot is, huil, huil.

Ik weet niet of ik de auto op tijd gerepareerd krijg, heb er nu even een doek overheen gegooid, want moet morgen op reis en kom pas volgende week weer terug.

Ik kan dus alleen nog maar meedoen als gegarandeerd de gehele rit het dak open kan blijven...

Sorry.

Bb

Link naar reactie

Hoi Bb,

Balen om te horen zeg!

Op de sloop on Nijmegen staan nog een aantal z4tjes, wellicht kun je daar een pomp uit scoren?

Desnoods help ik je mee hem te vervangen ;-)

Ik kan je garanderen dat de hele trip hetbdakje open kan, bij regen een zuidwester en een paraplu mee

Goede reis, kom gezond weer terug en hopelojk zien we je toch de 22e

Link naar reactie

Hoi,

Top, ik heb je er bij gezet.

Hopelijk kun je nog een bijrijder vinden :-)

Gezellig!

Edit, wilde je net een PM sturen maar je kunt geen berichten meer ontvangen naar het schijnt....

Anders trek je toch gewoon iemand van straat om de bijrijders stoel op te vullen :lachen: :lachen: en wel een female he :wub:

Link naar reactie

Hey Roy,

Ja, oud dametje knalde van de stoep af de weg op met haar auto en daar reed ik. En aangezien de Z sowieso achter gespoten moest worden gaat het nu allemaal ineens gebeuren. Het opknappen gaat zo wel heeel wat sneller dan in de planning stond haha.

Link naar reactie

Weersvoorspelling zondag:

Zo

Zonneschijn (%)

40

Neerslagkans (%)

30

Neerslaghoeveelheid (mm)

0

Minimumtemperatuur (°C)

9/12

Middagtemperatuur (°C)

17/19

Windrichting

ZW

Windkracht (bft)

3

All systems are green....wie wil er nog aansluiten? Voor de late beslisser hebben we nog een plekje!!!!

Link naar reactie

Zonnecreme check, zonnebril check, korte broek check, zonnesteek check :lachen: :lachen: :lachen:

Zonnesteek, die heb ik vanaf geboorte al ROFL :clapping: en de voorspellingen worden steeds beter:

Zo

Zonneschijn (%)

50

Neerslagkans (%)

10

Neerslaghoeveelheid (mm)

0

Minimumtemperatuur (°C)

7/10

Middagtemperatuur (°C)

17/18

Windrichting

W

Windkracht (bft)

2

:guitar::thumbup:

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Tomtom en garmin bestanden gereed en verstuurd:

Beste mensen, in jullie PM-box vinden jullie de linkjes voor de Tomtom en Garmin bestandje voor deze rit, tevens zal er zondag een geprinte versie beschikbaar zijn. Heb je voor de optie “Lunch” gekozen dan zien we je graag om 12 uur in Oosterbeek om samen van de lunch te genieten. Heb je hier niet voor gekozen verwelkomen we je graag tussen 12:45 en uiterlijk 13:00 uur.

Het Tomtom bestand dien je, nadat je de Tomtom aan je computer hebt aangesloten te zetten in de map "itn".

Als alles is over gezet en je start je Tomtom opnieuw op voer je de volgende handelingen uit, let op, per Tomtom kan het iets verschillen in de menu`s:

Zoek in het menu naar de optie "reisplanner". Kies vervolgens "opties" en hierna voor "laad reisplan".

Het kan zijn dat er nu gevraagd wordt of je alle locaties in het huidige reisplan wilt verwijderen, kies voor “ja”.

Vervolgens kun je een reisplan kiezen, hier kies je voor: “Rit Oosterbeek – Lathum22sept13”

Het reisplan wordt geladen, kies voor “ok”. Boven aan je reisplan staat nu “Grand Café Oosterbeek” als het goed is.

Kies nu voor “OK”, en hierna bij de vraag “de eerste bestemming is “Ritje rondom Arnhem (Oosterbeek-Lathum)”. Hierheen navigeren? Voor “JA”.

Mocht je niet genoeg ontvangst hebben kan het zijn dat Tomtom nog vraagt of je een vertrekpunt in wilt stellen. Kies hier eventueel voor je “Thuis” locatie in favorieten. Of de plek waar je op dat moment toevallig bent.
Zodra Tomtom genoeg satellieten heeft zal hij je naar Oosterbeek leiden om aan het vertrekpunt aan te komen.

Voor Garmin zijn er wel bestanden gemaakt, aangezien wij echter zelf geen Garmin hebben kunnen we je daar niet mee verder helpen.

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.