Ga naar inhoud

Ritje rondom Arnhem (Oosterbeek - Lathum) zondag 22 september 2013 vanaf 12:00 uur


MarliesRoy

Aanbevolen berichten

Hi RSCI,

Jammer dat jullie er niet bij zijn, maar wel een hele mooie reden (lekker vakantie zoals je tijdens de rit met Ferry vertelde)

Gisteren hebben we de rit gereden en is inderdaad een leuke rit

Wie weet een volgende keer, als dit goed bevallen is...

heel veel plezier op vakantie en we spreken elkaar ...

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Ga graag mee op 22 september. Zal m er inzetten. Ik ben net nieuw met dit forum en de Z4 maar heb 3x een grote toertocht georganiseerd in de bollenstreek met 35 VW Eos'en. Dat was behoorlijk veel organisatie en veel auto's. Kleinere groepjes zijn ook leuk en zeker aan te raden als je het de eerste keer doet. Zelfs met 5 tot 10 auto's kan je prima lol hebben.

Arnhem lijkt me schitterend. Ga er vaak heen voor de mooie routes op de mountainbike.

Dus.... zet mij maar op de lijst. Ik wil best meehelpen met voorbereiden, stuur maar bericht. Ik voel wel wat voor een middagje met lunchontvangst, ritje en ergens wat eten na afloop. Niet te complex om mee te beginnen ;-)

Remco.

Link naar reactie

Hoi Remco, welkom op dit forum en heel veel plezier met je Z4!

Top, leuke reactie, ik zet je er bij...hoeveel personen?

Aanvullende informatie volgt zsm...lunch en diner zal komen op € 45.00 totaal...

ik schrijf het nog uit....is nog wel wat werk, maar meeste is al klaar mede dank zij JMAR die ook een mooie Z4 heeft :-)

Dus, enige wat ik je kan laten doen die dag is: lekker eten en genieten hahahaha

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Hoi Remco, welkom op dit forum en heel veel plezier met je Z4!

Top, leuke reactie, ik zet je er bij...hoeveel personen?

Aanvullende informatie volgt zsm...lunch en diner zal komen op € 45.00 totaal...

ik schrijf het nog uit....is nog wel wat werk, maar meeste is al klaar mede dank zij JMAR die ook een mooie Z4 heeft :-)

Dus, enige wat ik je kan laten doen die dag is: lekker eten en genieten hahahaha

Op dit moment kom ik alleen. Wellicht dat er nog iemand extra mee gaat. Wat is de deadline om het aantal personen aan te geven? Hoor graag wat de tijden zullen zijn.

Vervelend hoor dat ik alleen maar kan eten en genieten :rolleyes:

Groet,

Remco

aangepast door RemcoZ4
Link naar reactie

Op dit moment kom ik alleen. Wellicht dat er nog iemand extra mee gaat. Wat is de deadline om het aantal personen aan te geven? Hoor graag wat de tijden zullen zijn.

Vervelend hoor dat ik alleen maar kan eten en genieten :rolleyes:

Groet,

Remco

MarliesRoy, ik heb niet goed in m'n agenda gekeken... Ik heb een MTB wedstrijd in Groesbeek op 22 september. Een gemiddeld MTB tochtje had ik zeker afgezegd voor een Z4 dag maar dat lukt bij deze niet..

Excuus, sorry, ik kan dus niet mee helaas. Ik hoop dat er snel een nieuwe mogelijkheid volgt.

Remco.

Link naar reactie

Voor de mensen met verstand van Tyre, Tomtom en ook garmin:

In Tyre loopt de route goed, echter als ik hem in tomtom laat lopen (en hem rij) dan neemt hij soms een rotonde 2 x of gaat om via een woonwijk (wat niet in tyre gebeurt)

Kan ik zelf het Tomtom bestandje ook nog editten??
Gelukkig valt het allemaal mee en is vrij duidelijk dat we een en ander niet moeten doen, maar ik wil het graag goed voor elkaar hebben

Suggesties zijn welkom

Link naar reactie

Meer waypoints en uitkijken dat een waypoint niet op de verkeerde weg helft komt...

Ken Tyre niet maar uiteindelijk gaat de TomTom navigatie zelf de "beste" route berekenen en die kan anders zijn dan wat Tyre heeft verzonnen.

Vandaar dat meer waypoints vaak oplossing bieden.

Je kunt zelf verschillen hebben tussen verschillende generaties TomTom...

Succes

Link naar reactie

Wij zijn van de partij die zondag. Tenminste, ik neem aan dat er nog plek is natuurlijk!

Vanwege twee tieners thuis komen we alleen rijden, dan staat er nog wat huis als wij terug zijn. Hoop ik :)

Het geld maak ik over zodra ik weet dat ik mee mag.

Groetjes,

Lennart en Ellen

Link naar reactie

Hoi Lennart (en Ellen)

Er is nog voldoende plek dus welkom aan boord!

Ik heb jullie er alvast bij gezet, dus dat komt helemaal goed.

Het definitieve bestandje kom één week van tevoren ter beschikking.

Hopelijk heb je dan nog genoeg tijd om te zien of hij in je Iphone navigatie werkt.

Maar, wees gerust er zijn er maar zat die met Tomtom rijden en we stellen een telefoonnummer ter beschikking mocht je echt hopeloos verdwalen.

Nog plek voor 7 auto`s "wie maakt ons los"?!

Link naar reactie
  • Administrator

Mag ik zo vrij zijn om een klein tipje te geven? Rijd hem een paar dagen van te voren nog een keer helemaal. Je zult de eerste niet zijn waarbij het e.e.a. in de soep loopt door fancy fairs, wegomleggingen e.d.

Link naar reactie

Helaas kunnen wij er niet bij zijn. De Z3 gaat a.s. maandag naar het schade bedrijf en blijft daar tenminste twee weken. De kont wordt gedemonteerd en gespoten, net als beide zijkanten. Hopelijk kan ik hem de eerst volgende ontmoeting showen. Veel plezier allemaal!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.