Ga naar inhoud

Laatste aanpassing van mijn Z4 ;-)


peterz3

Aanbevolen berichten

Je vraagt er zelf om: ik vind het een prachtige TT geworden. OOOO

Wat ik er echt van vind mag niet hardop gezegd worden heb ik vernomen van een Admin....

Dat kan het tere zieltje van een forumlid onherstelbaar beschadigen.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Formulering beetje ingedamd
Link naar reactie

kom kom peter als amsterdammer moet je dit kunnen hebben hoor.

zoals guido zegt ,het is jouw auto en als jij het mooi vind moet je het lekker zo laten.

ikzelf vind het nogal dubbelop,angeleyes en ledjes......hmm bmw heeft nu eenmaal geen ledjes maar angeleyes.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Technisch gezien was het inderdaad geen vraag.

Ik heb een aantal reacties weggehaald en mag een ieder graag wijzen op ons eerste en vierde gebod. Van mij mag je best zeggen dat iets je smaak niet is - Peter zal er als pionier vast rekening mee hebben gehouden dat dit niet een ieders smaak is, dat is nou eenmaal het lot van de pionier -, maar zodra daar schuttingtaal in voor komt overschrijd je wat mij betreft genoemde twee geboden.

Hoe werkt het eigenlijk Peter, welke technische aanpassingen waren nodig, waar heb je het op aangesloten, etc.?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.