Ga naar inhoud

DTM: weekendje te gast bij BMW MTEK


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Waar een werkend verleden in de Formule 1 wel niet goed voor kan zijn :) Volgende week ben ik het hele weekend te gast bij het BMW MTEK team. Tijdens de DTM races op de Nurburgring :punk: Ik zal in dit topic een fotoverslagje plaatsen. Voor de liefhebbers onder ons, bijgaand een linkje met wat informatie over het BMW MTEK team:

http://www.bmw-motorsport.com/en/dtm1/teams0/bmw-team-mtek2013.html

gvgj.png

Needless to say...ik heb er zin an.

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Gaaf! Goede herinneringen aan de DTM. In mijn Opeltijd 2x op Zandvoort zelf als 'sponsor' mee mogen maken. Toen reed Jean Alesi nog voor MB. Waar blijft de tijd??

Veel plezier!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het DTM Weekend zit er op! Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was. Erg professioneel en wat een wagens zeg! Het schurkt tegen de F1 aan. In alles. Qua beleving maar ook qua entourage. En dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Zoals beloofd bijgaand wat plaatjes. Veel kijkplezier!

De toegang tot al dit moois:

qjnc.png

BMW ///M VIP hospitality ruimte

4tcu.png

Paddock

fh2i.png

Wat historisch spul. Ouwe meuk dus :ph34r:

0gym.png

38ui.png

:wub::wub::wub:

u22m.png

En voor de forum member die naast auto's ook andere zaken leuk vindt heb ik ook een paar plaatjes van de handtekening sessie geschoten:

83lb.png

qilp.png

fny6.png

Impressie van de garage / pit box

btxp.png

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

...nog meer pit box plaatjes

5zc.png

d5k6.png

En zo kwam de zataredag tot een einde. Het resultaat voor BMW? Een volledige bezetting van de eerste startrij! Bijgaand een impressie van de race dag:

Timo Glock in de voorbereiding:

0lb9.png

Auto's onderweg naar de startopstelling

xru1.png

Driver parade:

ffgc.png

Een paar plaatjes vanaf de grid ;-)

4wkd.png

s9z3.png

jj6k.png

bxlq.png

1y59.png

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

...en nog even en filmpje van leuk rijdend BMW materiaal. Deze jongens reden net door de tunnel welke toegang tot de paddock verschaft. Met 1 hand een oor dicht kunnen houden terwijl de andere hand zich met het filmen bezig kon houden.

http://youtu.be/Wh6pHXEMgk4

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.