Ga naar inhoud

Ons zoontje Brandon op 07-07-2013 geboren


D@ve

Aanbevolen berichten

Hallo medeforummers,

Een paar van jullie wisten dat Jolene zwanger was en dat ze de 19e uitgerekend was... Nou, Jolene had het gevoel dat hij dus niet lang meer op zich liet wachten. Zondag zouden we zijn gaan zwemmen in Otterveurdt, maar omdat ze niet veel kon binnenhouden en ze die ochtend om 10u weëen had, hebben we het maar uitgesteld...want STEL ze zou in Otterveurdt zijn bevallen, dan hadden we denk ik wel wereldnieuws gehad. Samen met verloskundige om 16.30u in het Atrium ziekenhuis in Heerlen gearriveerd... Om 17.23u kreeg Jolene heel veel weëen en net toen de verloskundige even op de gang was, (en ons had gezegd dat we op de bel moesten drukken als Jolene persdrang had) zei Jolene dat het heftiger werd, waarop ik vroeg of ze persdrang had. Ze beantwoorde dat met "ja", dus drukte ik meteen op de bel. Toen de verloskundige de kamer op kwam gerend was het hoofdje blijkbaar al zichtbaar. En voor ik het kon beseffen en bij haar kon zijn vanuit de stoel waar ik zat, was ie al eruit om 17.31u! Hij was een beetje blauw en misselijk omdat het zo snel ging allemaal. Verder is ie kerngezond (moeder trouwens ook, hoefde gelukkig niet gehecht te worden) en heel mooi, onze Brandon! Hij woog 3220 G en was 50 cm lang...

1003823_10200295119931636_404098560_n.jp

Meer foto's, klik maar op de link: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10200298412013936.1073741840.1562896173&type=1&l=e167c8bd0e

Als jullie op kraamvisite willen komen, dan hoor ik het graag!

Groetjes!

Link naar reactie

Proficiat met de nieuwe aanwinst maar waar laat je dat kinderzitje nu in de Z3 ;)

Dank je, tsja... Bart, weet jij dat toevallig? Op de kofferklep misschien? <_<

Proficiat , fijne tijd

Dank je wel, zal wel lukken! :)

Gefeliciteerd Dave en Jolene. En opa en oma natuurlijk!

Dank je wel Bart, ik zal het doorgeven aan opa en oma! :)

Link naar reactie

Proficiat Dave!

gefeliciteerd!

Dave en Jolene

proficiat met jullie flinke zoon, geniet er van

gr

Dank jullie allemaal! :) Heb er net een uur over gedaan om hem de fles met moedermelk te geven, hij was niet zo makkelijk wakker te krijgen...van wie heeft ie dat nou? :rolleyes:

Link naar reactie

Dank je, tsja... Bart, weet jij dat toevallig? Op de kofferklep misschien? <_<

Je wil 'm gewoon nog een keer zien hè? Nou, hier dan:

brmj.jpg

Dank jullie allemaal! :) Heb er net een uur over gedaan om hem de fles met moedermelk te geven, hij was niet zo makkelijk wakker te krijgen...van wie heeft ie dat nou? :rolleyes:

:blink:

Fles met moedermelk geven?. :nono: Dat heeft de natuur niet zo bedoeld.

Moedermelk hoort in de borst. MOEDERS hebben borsten, dus MOEDERS moeten er 's-nachts uit om te voeden.

Vaders hebben hun bijdrage al maanden geleden geleverd - die hebben nu hun slaap nodig om daarvan bij te komen. Bovendien heeft die baby nu papa's favoriete speelgoed in gebruik, dus hebben papa's geen enkele reden meer om rond die tijd wakker te zijn. <_<

  • Like 1
Link naar reactie

Je wil 'm gewoon nog een keer zien hè? Nou, hier dan:

brmj.jpg

:blink:

Fles met moedermelk geven?. :nono: Dat heeft de natuur niet zo bedoeld.

Moedermelk hoort in de borst. MOEDERS hebben borsten, dus MOEDERS moeten er 's-nachts uit om te voeden.

Vaders hebben hun bijdrage al maanden geleden geleverd - die hebben nu hun slaap nodig om daarvan bij te komen. Bovendien heeft die baby nu papa's favoriete speelgoed in gebruik, dus hebben papa's geen enkele reden meer om rond die tijd wakker te zijn. <_<

Oh ja, zo zat het... dank je voor het opfrissen! :clapping: Ok dan, die theorie...had ik nog niet zo over nagedacht! :lachen:

Mooi man, gefeliciteerd!

Dank je wel! :sHa_biggrin:

helemaal geweldig....gefeliciteerd !

Thank you! :)

Gefeliciteerd Dave. :thumbup:

Dank je wel! :sHa_biggrin2:

Oh, ook Frietje(zoals ie zich tegenover Brandon aan het noemen was) was ook nog op kraamvisite gekomen samen met Yvonne (buiten beeld):

1012020_10200338105286243_667590160_n.jp

aangepast door D@ve
Link naar reactie

Dag Brandon,

Welkom op het forum! Kan je wat foto's van je eerste ZZZ laten zien (in de toekomst :lachen: )?

@D@ve: Proficiat en veel geluk! Wat wordt z'n Avatar, Forumnaam, enz. :lol:

Link naar reactie

Dag Brandon,

Welkom op het forum! Kan je wat foto's van je eerste ZZZ laten zien (in de toekomst :lachen: )?

@D@ve: Proficiat en veel geluk! Wat wordt z'n Avatar, Forumnaam, enz. :lol:

Brandon zei dat je nog ongeveer 18 jaar moet wachten... :lol: Hij zei ook dat z'n forumnaam BrandonZZZ werd! ;)

Dank je wel kerel! :sHa_biggrin:

Van harte proficiat Dave en Jolene!!! :clapping::clapping::clapping:

Frido jij ook natuurlijk :)

Dank je wel Ivo, ook namens Jolene! :sHa_biggrin2:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.