Ga naar inhoud

Bimmerfest eu venlo 2013


Mark79

Aanbevolen berichten

Voor diegene die denken, ik heb niks gemist dan nog maar de volgende plaatjes,

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat er ook een paar sjonniebakken stonden, een duitser met een E 30 compleet met vlammen stickers, de auto had ook een naam " optimus prime" maar was wel leuk om te zien.

2wcdtv6.jpg

2zof69w.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat soort auto's als die 6 serie zijn toch echt compleet over de top? Die auto staat namelijk voor niets waar bmw voor staat. Leuk zo'n nordschleife stickertje achterop, maar daar is die auto echt niet geweest. Met die auto valt namelijk nauwelijks te rijden. Leuk die rolkooi, en opgevoerde m20 (zo te zien), maar freude am fahren is er met zo'n ding gewoon niet bij. Het is nu een stuk staal wat gemaakt is om stil te staan, met de illusie dat het heel hard zou kunnen. En dat is dus ook wat het is, een illusie. Niet "freude am fahren", maar "illusion am fahren"

Just my 2 cents.....

Zo'n sepang bronze m coupé is dan wel weer leuk, want die zie je in europa nauwelijks.

Heb je het over die zwarte e24? Nou, ik heb er in gezeten.. dat ding vliegt over de weg! 380 pk en die sticker "nordschleife" is niet voor de show! Heb je de eigenaar gesproken dan?

Groet,

Raoul

aangepast door raoul
Link naar reactie

@dubbelendwars, heb het zien gebeuren. Daarna de schade nog bekeken, leek beperkt tot alleen het rechter achterscherm? Jammer, maar risico van het spel zullen we maar zeggen... :muur: Buiten dat leek het je wel goed af te gaan...!

Thnx!

Ja het achterscherm heeft 2 kleine deukjes, meeste krassen er gisteren uitgepolijst, hoort erbij...

Maar als je zegt net voor je run, ga rustig aan doen en belangrijkste is heel houden, dan is het een beetje de goden verzoeken natuurlijk.

Als die gasten mij gemeld hadden dat mijn eerste run al genoeg was voor de eerste plaats had ik natuurlijk rustig aangedaan.

Maargoed ik heb een bekert gewonnen voor de eerste plek, dus ja dat moet het iets verzachten de pijn....

Link naar reactie
Gast gsusivo

Maargoed ik heb een bekert gewonnen voor de eerste plek, dus ja dat moet het iets verzachten de pijn....

Beetje lullig, je zou eigenlijk een GoPro camera gewonnen hebben...

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Leuk om alle reacties te lezen. BimmerFest bied vele BMW rijders een leuke dag. Er stonden zeker 1200 BMW's en niet elke wagen zal iedereen zijn smaak zijn. Als organisatie heb je een beeld voor ogen en wij hebben een hoop verbeterpunten voor de volgende editie. Maar laten we niet al te Nederlands zijn en over alles gaan zeuren, voor Nederlandse begrippen was dit ongekend groot. @Dubbelendwars, je hebt echt een snelle tijd neer gezet!

PS: waar stond er dat er een GoPro was te winnen?

Link naar reactie
Gast gsusivo

Voor het volgende Bimmerfest zou ik het erg leuk vinden als er meer klassiekers geworven kunnen worden.

Wij hadden gehoopt op een BMW 507, Isetta en dat soort zaken...

Link naar reactie

Leuk om alle reacties te lezen. BimmerFest bied vele BMW rijders een leuke dag. Er stonden zeker 1200 BMW's en niet elke wagen zal iedereen zijn smaak zijn. Als organisatie heb je een beeld voor ogen en wij hebben een hoop verbeterpunten voor de volgende editie. Maar laten we niet al te Nederlands zijn en over alles gaan zeuren, voor Nederlandse begrippen was dit ongekend groot. @Dubbelendwars, je hebt echt een snelle tijd neer gezet!

PS: waar stond er dat er een GoPro was te winnen?

Laat ik voorop stellen dat het een super evenement was!

Ik dacht dat ik ergens op een forum dat voorbij had zien komen m.b.t. de gopro, maar ik kan mij erin vergist hebben natuurlijk.

Ik was er ook niet over begonnen omdat ik dacht het fout te hebben tot hier iemand op het forum het ook ergens gezien had...

M.b.t. de verbeterpunten, die waren er inderdaad, en dan bedoel ik voor namelijk de baan layout van handling course, heb vaker baantjes gereden en helaas het ook mist zien gaan.

Tip van mijn kant, de laatste bocht voor start/finish voorzien van dubbele dranghekken en een (hooibalen) buffer, is net even veiliger.

Maar bedankt voor het compliment, ik ben helaas mijn tijd alweer vergeten haha!

Link naar reactie

Ik vond het best wel OK voor een eerste editie, maar er is duidelijk nog wat werk aan. Vooral de splitsing van de area's was niet erg duidelijk, zo was er bijvoorbeeld een cabrio-area, waar deze editie blijkbaar op gericht was. Maar die area heb ik niet gevonden of was niet erg duidelijk afgelijnd. Helaas waren er ook groepen die de beloofde plaats op de paddock niet volledig hebben gekregen, met als gevolg dat de helft van de groep op het gras mocht parkeren, waar enkele virndelijke jongens het blijkbaar nodig vonden een beetje te hoonen...

Dat soort dingen zal je altijd hebben neem ik aan, maar mocht ik een event organiseren en er staan een paar kleuters te hoonen, dan vliegen die voor mij onmiddellijk van het terrein. Je moet er maar eens langswandelen met een échte kleuter...

Anyway, zeker voor herhaling vatbaar hoor, en dikke duim omhoog voor de organisatie, maar toegegeven, ik hoop op beter voor volgend jaar :)

Link naar reactie

Weet iemand of de uitslag van de Angelwax Concours d'Elegance nog vermeldt gaat worden op de website van Bimmerfest? Niet dat ik mee gedaan heb maar ben toch wel benieuwd. Verder ben ik ook positief over het event. Inderdaad wel jammer dat de verschillende area`s niet beter zichtbaar waren.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.