Ga naar inhoud

Reactietopic: Tour d'Asperge Editie IV 23 juni 2013 (PART II)


Edwin

Aanbevolen berichten

Wie waarn um kwart veur 2 weer tuus!

Dank zij Rob en Richelle;

In de ochtend een schitterende rit door bosrijk twente, daarna een originele, mooie luchlokatie bij een werkende watermolen, let op het molenaars jongetje op de foto. (is iedereen ook bij de grote raderen in de kelder geweest?).

Bij Forest garden:

Geanamieerde ontvangst en napraten in de tuin/tuinhuisje met heerlijke hapjes en drankjes.

En dan het diner!

Het menu geeft slechts een opsomming!

De smaakbeleving was op het niveau van een sterrenrestaurant!

Onze toppers:

De gebakken asperge rolletjes,

Verfijnde aspergesoep met stukjes gerookte paling (gaf een subtiel smaakje aan de soep).

De LIMBURGSE asperges (ze smaakten veeel beter dan wat ik verleden week in de supermarkt had gekocht en toch echt optimaal had klaar gemaakt)

De aspergesaus was goddelijk!

Het heerlijke dessert, (een mousse met gemarineerde ardbeien).

Complimenten voor de keukenbrigade die de laatste uren nog veel tijd moest steken in eindbereiding, garnering en bediening.

Kunnen we al voor volgend jaar inschrijven?

Link naar reactie
  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Lieve Gillaine & Hans,

Ook hier nog even heel hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en geweldig lekkere en goed verzorgde diner! De mensen die niet bleven eten, weten niet wat ze hebben gemist. Maar da's niet erg, des te meer was er voor ons :lol:.

Graag ook hierbij weer onze inschrijving voor volgend jaar :)

Alle deelnemers bedankt voor jullie deelname en gezelligheid. Jammer van het bar slechte weer, met name in de middag, maar dat mocht voor ons de pret niet drukken!

Ik zal later een linkje plaatsen naar de foto's.

Rob

Link naar reactie

Rob, Richelle, Hans en Gilliane hartelijk bedank voor de mooie dag.

Het was voor ons de eerste keer dat we meereden maar we hebben genoten van de rit en hebben kennis gemaakt met een hele leuke en gezellige groep mensen.

Zondag 6 Oktober tijdens de Krentenwegge rit zijn we er weer bij en hopen jullie dan allemaal weer te zien.

Groetjes Erwin en Jeannette.

Link naar reactie

Jammer van het bar slechte weer, met name in de middag,

Vond dat wel meevallen hoor. Wisselend bewolkt met af en toe een bui.

Heb toch ook nog met de zonnebril op gereden (Vrij exclusief model, designed by Pearle Schaarsbergen). :petje:

Link naar reactie

Tja, de middagrit duurde voor jullie ruim 3 uur!

Zou best kunnen dat we toen al in de tuin bij bij Gillaine en Hans aan een glas witte 'Grau Burgunder' nipten :lol: :lachen: .

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Rob, Richelle, Hans en Gilliane het was nog beter dan de vorige keer ( op het weer na dan) en wat een toprestaurant bij jullie lekker in de bossen!

Wij hebben weer genoten van deze rit, alles weer tot in de puntjes geregeld.

Ook graag vast de reservering voor volgend jaar, all in ;)

Dit wil je niet missen als je een keer bent geweest.

Link naar reactie

Hans & Gillaine. Rob en Richelle en natuurlijk ook Joost,

​Bedankt voor alle goede zorgen, geweldige rit, heerlijke hapjes, lekkere wijn en natuurlijk het geweldige diner welke zeker ***** sterren verdient :kisstogether:

Uiteraard geld ook voor ons "hierbij de inschrijving voor 2014, 2015, 2016, enz. ).

We hebben er weer ontzettend van genoten. :gathering:

Theo & Leidy

Link naar reactie

Jeetje wat een berg foto's zeg :blink::thumbup:

Er zit wel 1 nadeeltje aan deze rit, en dat is het avondeten de dag erna..... dàt valt toch een beetje tegen <_<:lol:

Ik vond het weer nog wel te doen, ik heb meer dan de helft van de tijd open gereden denk ik.

En natte wegen net na een regenbuitje hebben ook zo z'n mogelijkheden om wat spielerei te machen :petje:

Link naar reactie

Dat ik een elektrisch dak heb is wel eerlijk; dat jij er geen hebt is niet eerlijk ;)

Wellicht een leuk nieuw knutselprojectje :)

Met dat rare wisselvallige weer vind ik het een uitkomst. àls het zonnetje doorbreekt, brandt het ook lekker :lol: (hij staat rond deze tijd van het jaar immers op z'n hoogst)

Link naar reactie

^Genoeg fitness gehad met mijn rechterarmpje dacht ik zo,

Kappie dicht, kappie open en dat zo'n 15x :(

Volgende keer toch maar je vrouw meenemen, (is toch meer werk voor de bijrijdster vind ik) :lol:

Link naar reactie

Wij willen nogmaals iedereen bedanken voor de gezelligheid; we hebben genoten van de avond.

Hopelijk tot snel bij de eerstvolgende rit "Het Gooi e de rest"

Hans & Gillaine

en oh ja, de rotzooi is weer opgeruimd; alsof er niets is gebeurd <_<

Link naar reactie

Rob,Richelle bedankt en tuurlijk Joost ook! en diep respect voor Hans en Gillaine samen hebben jullie ervoor gezorgd dat wij n super dag hebben gehad.

(Sonja kijkt nu al uit naar de europatoer) :lachen:

i561.jpg

6cof.jpg

xi0g.jpg

npe7.jpg

aangepast door Eddo61
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.