Ga naar inhoud

gezocht: beschermdoek cabrio ruit


Aanbevolen berichten

Ik heb vanavond een stuk dakloos gereden en even goed gekeken hoe het zit als je het dak open doet, ik had nog een zacht kleedje liggen heb die er tussen gelegd en ja je neemt wel weg dat het plastic over elkaar ligt en de eventuele schurende werking ,dus nut heeft het denk ik wel. Maar ik heb de oplossing dus gewoon al klaar,gewoon een zacht kleedje op het achterruitje leggen dakkie open doen en het kleedje gaat hartstikke mooi mee in de vouw van het dak,ik kan me het aannaaien van bandjes met haken dus ook besparen............ :thumbs_up:

Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

^ niet erg hoor, een beetje uitleg en meningen van anderen zijn ook interessant om lezen

mijn vrouw was ook van plan om zelf eentje te maken ( zij kan nog goed overweg met naald en draad ;) )

zij wou er zelfs met lint "BMW Z3" opstikken, maar nog even met iets anders bezig, beetje geduld

ik heb afgelopen week even gebeld naar de plaatselijke dealer en kost nieuw dus 64euro :blink: voor een stukje stof !!!!!

gr

Link naar reactie

Helemaal gelijk gaat nergens over, een lapje stof welke je toch niet ziet om het ruitje te beschermen en dan nog

heb ik mijn twijfels over het nut ervan. Dat de "streep" hierdoor niet meer optreed is twijfelachtig. komt mijn in ziens door het dubbel vouwen

van het plastic.

Komt helemaal niet door dubbel vouwen van het plastic maar door het schuren van de achterste boog van het dak die op het plastic ruitje ligt,hier komt stof en zand tussen en zo een doek of sjaal voorkomt het schuren.Ik had mijn ruitje met de bmw ruitpasta gepoliert en streep was bijna volledig weg, daarna een keer zonder sjaal en terug bekrast, dus nu niet meer zonder mijn fleece sjaal. :)

Link naar reactie

Ik heb op mijn ruitje krassen aan de binnenkant van het ruitje. Echt schier onmogelijk om deze weg te werken. Ik heb het vermoeden dat de vorige eigenaar het middenstuk van de bmw los had en daar de top overheen deed. Dit middenstuk heeft een lange diepe krassen in de ruit veroorzaakt. Wel jammer want de buitenkant ziet er wel aardig uit na het polijsten.

Link naar reactie

Komt helemaal niet door dubbel vouwen van het plastic maar door het schuren van de achterste boog van het dak die op het plastic ruitje ligt,hier komt stof en zand tussen en zo een doek of sjaal voorkomt het schuren.Ik had mijn ruitje met de bmw ruitpasta gepoliert en streep was bijna volledig weg, daarna een keer zonder sjaal en terug bekrast, dus nu niet meer zonder mijn fleece sjaal. :)

Ik zeg ook niet dat het niet iets zal voorkomen maar ook de "vouw" in het plastic is niet bevorderlijk, heb zelf het ruitje vervangen maar waarom eigenlijk rij toch alleen maar met de kap open :punk::punk:

Yep een echte mooi weer rijder dus :cool2:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb nog een beschermdoek over nu mijn ZZZ ingeruild is.....

Trouwens ook nog een BMW hardtophoes waarmee je de hardtop ook aan de muur kan hangen.

aangepast door CorvH
Link naar reactie
  • 2 weken later...

ok... heb er eentje :thumbup:,deze van CorvH overgenomen voor een zacht prijsje, wel gebruikt maar nog prima waarvoor hij moet dienen

bedankt Cor

mag een slotje op

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.