Ga naar inhoud

gezocht: beschermdoek cabrio ruit


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb onlangs een nieuwe softtop laten plaatsen en om te voorkomen dat er weer zo een streep in het ruitje komt,

ben ik op zoek naar een originele beschermdoek.

Zijn er hier misschien onder de forumleden, die er zo eentje liggen hebben en hem niet gebruiken?

Laat gerust iets horen, alvast bedankt.

gr Eddy

$(KGrHqR,!i4FCsmhpe!4BQvZ5NKRNw~~60_12.J

aangepast door rscl
Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb vorig jaar een inkoopactie georganiseerd en heb ze toen voor 27 euro per stuk geleverd aan de forumleden. Ik heb ze toen samen met Pieter geïmporteerd uit de VS.

Mocht je nu een enkel exemplaar willen kopen, dan zou ik even contact opnemen met Bartho Braat die verkoopt ze voor 45 euro, wat enkele tientjes onder de dealerprijs zit.

Groetjes Ivo

Link naar reactie

@ IBMW - het zal misschien niet veel verschil maken, maar ik had graag een orig. gehad

@ gsusivo - heb die actie gezien, maar had toen dat oude ruitje nog, bij BB heb ik ze ook gezien, maar ik wou eerst

hier even vragen, anders krijg je naderhand mogelijk reacties van " ik heb er hier nog 1 liggen welke niet gebruikt wordt "

maar blijkbaar niemand die hem weg doet :( (tot nu toe)

gr

aangepast door rscl
Link naar reactie

^ Ad, heb je misschien een link, ik vind hem niet :blush:

Ik kan hem ook niet meer vinden, gisteren stond er nog een (bieden in friesland ene Jeroen).......waarschijnlijk verkocht dan :rant:

Link naar reactie

Deze bedoel je denk ik Ad

Yep that's the one, normaal zet ik een linkje bij mijn reacties maar zat gisteren op de "tablet" en dat soort zaken gaat niet altijd even makkelijk......maar hij is weer gevonden dus bieden maar

Hier nog eentje

Link Ebay.de

aangepast door ad k
Link naar reactie

45 euro voor zo'n lappie is mij veel te gek!! Ik koop van de week ff een fleece dekentje bij de action of hema voor een paar euro ,naai er een paar bandjes aan met een haakje en ben onder de 10 euro klaar!! Is niet origineel maar als het dak open is ligt dat dekentje er mooi tussen en zie je er niets van ......... :petje:

Link naar reactie

haha, ja haal die streep maar uit dat woord zuinigheid weg hoor ,ook dat is zeker de reden om zelf iets te maken, die prijzen zijn toch niet normaal voor een lapje stof.........

Link naar reactie

Helemaal gelijk gaat nergens over, een lapje stof welke je toch niet ziet om het ruitje te beschermen en dan nog

heb ik mijn twijfels over het nut ervan. Dat de "streep" hierdoor niet meer optreed is twijfelachtig. komt mijn in ziens door het dubbel vouwen

van het plastic.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.