Ga naar inhoud

Bollenrit april 2014 - animocheck


Snaatje

Aanbevolen berichten

Hahaha, serieus die Theo ja toen ie moest eten en niet begreep hoe het werkte ;)

Ik dacht dat jij in canada zat :mellow: of ben je nu al weer terug :clown:

En Eddo, rekenen is mijn vak :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Niet anders dan jij dus :lachen:

Hoe is het in Canada trouwens, laat eens een paar fotootjes zien

aangepast door De Beertjes
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Even een stukje voorgereden gisteren.. kon het niet laten.. :rolleyes: ..
Paar impressieplaatjes.. :)

qsgt.jpg

emhs.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

:thumbup: nou...dat wordt binnenkort de rit verder uitstippelen... :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Als het qua datum past kom ik graag mee bollen kijken. Kom ik ook weer eens bij kust in de buurt. En misschien wil mijn weifi dan ook wel mee.

Groet, Paul

aangepast door Zetti
Link naar reactie

:thumbup: groepje wordt al langer...

Link naar reactie

Leuk!

Ik heb 3x een bollenrit georganiseerd met VW Eos cabrio's (tja, toen nog geen Z). We hebben het georganiseerd met een groepje mensen en in het laatste jaar zelfs 35 auto's bij elkaar gehaald. Het leverde een totale stoet van ruim een kilometer auto op! Het werd zeer enthousiast ontvangen maar het was ook veel geregel. Elke editie was een heel weekend inclusief touren op zaterdag en zondag, lunches, diner, overnachtingen, feestje op zaterdagavond.

Je kunt het zo gek maken als je wilt natuurlijk maar ik wil graag mee en wil ook meehelpen.

Stuur maar berichtje als je wilt overleggen. Tip, niet te lang wachten met organiseren want er komt veel volk op af. Ook niet proberen tijdens het weekend van de bloemencorso (3/4 mei).

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.