Ga naar inhoud

Bollenrit april 2014 - animocheck


Snaatje

Aanbevolen berichten

Hallo ZZZ-ers!

We hebben vorig weekend met een klein ploegje door de bollenvelden van Noord-Holland een kort ritje gemaakt.
Dit zouden de eerste kilometers kunnen zijn voor een forum-rit hier in de bollenstreek van Noord-Holland.
Noord-Holland brengt in medio april - begin mei een prachtig kleurenpallet...
Er is een verscheidenheid aan natuur..wijdse bollengezichten, prachtige kanalen met groen, de duinkant, de wieringse bossen. Indien er genoeg animo is wil ik voor volgend voorjaar een rit uitzetten.

Een exacte datum heb ik nu nog niet, meestal staan de bollen in bloei rond medio april - begin mei.
Door de extreem lange kou waren ze nu bijna 3 / 4 weken later... maar dat het eind april begin mei wordt is bijna zeker. Hier een sfeerimpressie...
Ik zeg...... dat wil je toch niet missen!!

GrtZZZ Snaatje... Ans & Co

normaal1.jpg

zzztussendebollen.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, bij deze inschrijving 2 x incl. lunch, diner, overnachting (wij gaan wel weer voor de boxspring, kan Eddo weer op het luchtbed :lachen: ) en natuurlijk niet vergeten de overheerlijke Tapas. (kun je de hele tent afhuren)

We gaan er voor :clapping::punk::gathering::thumbup::sFun_banana2:

Link naar reactie

Wellicht ook al een geweldige lunchlocatie gevonden met een enorme parkeergelegenheid..dat komt altijd van pas :rolleyes: ..... :gathering:

Link naar reactie

Afhankelijk datum (zeilevenementen) en als import medemblikker ja

Link naar reactie

kijk....11 in spé! :thumbup:

Link naar reactie

31 april :P

Link naar reactie
  • 3 weken later...

kan ik de master bedroom alvast weer reserveren de avond ervoor haha.

(wij gaan wel weer voor de boxspring, kan Eddo weer op het luchtbed :lachen:

POTVERDORIE.... :muur: vis ik weer achter het net ... <_<

maar wij zijn er als het ff kan ook weer bij........desnoods maar weer op het piepende en krakende luchtbed :lachen:

img3747q.jpg

dsc01567ys.jpg

3kopie800x267.jpg

aangepast door Eddo61
Link naar reactie

Nou Ans hierbij ben je alweer uitverkocht met je slaapplaatsen ;)

En kan mijn gereserveerde kamer eigenlijk op slot voordat die 2 malloten weer op mijn bed zitten te springen, hahaha.

Link naar reactie

:lol::lol: JA... ik zal 'm barricaderen.. :nasty:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.