Ga naar inhoud

speakerkapje deur


tjaam

Aanbevolen berichten

Ik probeer het speakerkapje boven in de deur los te krijgen maar het lukt niet met wrikken. Zie ik een bevestigingsclip oid over het hoofd of moet ik gewoon even flink doorwrikken zodat het kapje wel los komt (ipv de deurbekleding)?

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wrikken bij zo'n kapje zou ik niet doen

ik denk dat je de deurbekleding los moet halen, is ook zo gebeurd en dan kun je aan de achterkant bij het kapje.

HIER de how to van AdK hoe je de deurbekleding er af haalt

aangepast door coot
Link naar reactie

Idd het deurpaneel moet je loshalen dan kan je aan de achterkant het roostertje van de deurspeaker demonteren.

Maar waarom wil je het rooster verwijderen??

Indien je ze van een nieuw laklaagje wilt voorzien is verwijderen niet nodig.

Indien je e.e.a. netjes afplak kan je ze prima voorzien van een nieuw laklaagje.

Heb dit zelf ook gedaan geen probleem :-))

Link naar reactie

Oke, wat is ETK?

Dat is de Elektronische Teile Katalog van BMW

Met de unieke VIN-code van je ZZZ kun je in deze katalogus zo'n beetje alle onderdelen met onderdeelnummers van je ZZZ vinden.

Gebruik de zoekfunctie maar even op het forum en anders kun je op de website van Ad K hierover ook wel wat vinden.

Link naar reactie

Nee ik heb fabrieks orgineel en dat moet zo blijven vandaar dat mijn clarion ding er uit moet, ik wil er een bmw cd 43 in.

Ik rij nooit met een radio aan de muziek zit onder de motorkap.

Er zijn genoeg geluid freaks op het forum die verder kunnen helpen.

gr Ad.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Aan het kap je te zien kunnen daar 2 kleine speakers in. Ik zie dat bij mij alleen de kleine ruimte is gevuld met een speaker en de andere is leeg. Ik zie daar een paar draden door het gaasje.....

Wat wordt er door BMW eigenlijk standaard geleverd achter dit speakerkapje?

(ik heb nu aan beide kanten 1 kleine speaker achter dit kapje, 1 grotere beneden in de voetenruimte en 1 achter de stoelen.

Is dit standaard ? (2.2i uit 2001)

Groet

Martin

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.