Ga naar inhoud

Te koop: Z4 grijze business CD met codekaart


Aanbevolen berichten

Ik heb nog e.e.a over van mijn vorige Z4:

- een grijze business CD, met codekaart natuurlijk 200,- 150,- 80,-

- multifuntioneel stuur ( met radio bediening dus) met perlglanz(chromeline) kapjes, nog izgs. 170,-

- een korte antenne, nieuw in verpakking 10,-

- Kamei windscherm dat voor de rolbars wordt gemonteerd, maar 3 mnd gebruikt. Nieuw 170 - 30% = 120

img0748sty.jpg

img0746wf.jpg

aangepast door Boy
Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
  • Administrator

Heren, je bent hier niet verplicht om je voor te stellen.

Zo te zien is Kees lid sinds mei 2012 dus meer iemand van lekker mee lezen en indien nodig reageren ;)

Link naar reactie

Ik ben inderdaad meer van het meelezen. Heb mijn Z4 3.0i nu sinds april 2012 en er staan handige tips op dit forum die ik gebruikt heb. Nu op zoek naar wat leuke spulletjes voor mijn Z4, dus vandaar hernieuwde interesse in dit forum.

En ja, mijn naam is inderdaad Kees :)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Ik heb pas een MF sportstuur ingebouwd, stuur omzetten 10 min werk.

Maar er loopt een kabel vanaf je lichtschakelaar daar moet je twee adertjes van aftakken naar een kabeltje wat achterin je stuurkolom komt, dat was een hele uitzoekklus.

En niet vergeten elke keer je accu los te maken anders moet je ook je airbaglampje laten resetten.

Ik heb nog een handleiding hoe dat moet.

Link naar reactie

Ja dat dacht ik ook maar het werkt niet zo, de kabel die je bij de dealer koopt heeft aan het uiteinde geen vaste stekker maar er zitten twee kabel lasblokjes bij voor in de kabelboom.

Ze bedoelen misschien het kabeltje wat van de sleepring naar de knopjes loopt, dat kan je zo erbij prikken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.